حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

واکنش معاون وزیر ورزش به ابهام در اسناد مالیاتی فدراسیون‌ها + ویدئو

  • کد خبر: ۱۱۲۴۶۸
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
واکنش معاون وزیر ورزش به ابهام در اسناد مالیاتی فدراسیون‌ها + ویدئو
پولادگر، معاون وزیر ورزش گفت: چرا چند سال در فدراسیون‌ها در پرداخت و تکمیل اظهارنامه‌های مالیاتی سکوت کرده‌اند و وزارت ورزش نیز به این موضوع مهم دقتی نداشته است؟

گروه ورزش | شهرآرانیوز، سید محمد پولادگر در مجمع سالیانه فدراسیون تنیس اظهار کرد: بودجه فدراسیون‌های ورزشی بیش از ۸۵ درصد تخصیص پیدا نکرده، اما فدراسیون تنیس در حال حاضر بیش از ۱۲۰ درصد از وزارت ورزش و حدود ۲ برابر از کمیته ملی المپیک بودجه گرفته است.

وی با اشاره به مشکلات مالیاتی فدراسیون تنیس افزود: مشکلات مالیاتی بیشتر شبیه یک تله مالیاتی است. اگر دارایی از سال اول به فدراسیون‌ها بابت پرداخت مالیات و تکمیل اظهارنامه مالیاتی تذکر می‌داد این مشکل انباشته نمی‌شد که پس از چند سال بیایند و یقه همه را بگیرند. مالیات شوخی‌بردار نیست که چند سال سکوت کند و اجازه بدهد چند سال به تخلف ادامه دهید.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش ادامه داد: چگونه است که چند سال در فدراسیون‌ها سکوت کرده‌اند تا به این فاجعه بزرگ برسند؟ اگر در سال اول تذکر داده می‌شد در سال‌های بعدی این مشکل دیگر تکرار نمی‌شد. اگر قرار بود جعل قانونی هم شکل بگیرد فقط برای دو تا سه فدراسیون به وجود می‌آمد، اما برای تمام فدراسیون‌ها جعل قانونی صورت گرفته و وزارت ورزش به عنوان رییس مجامع به این موضوع دقت نداشته و حساب‌رسان‌ها نیز این موضوع را تذکر نداده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->