اولین اطلاعات رسمی از گلکسی S26 سامسونگ منتشر شد چطور بفهمیم یک ویدیو یا عکس، واقعی است یا ساخته‌شده با هوش مصنوعی؟ + آموزش ساخت بزرگ‌ترین ابررایانه هوش مصنوعی باهمکاری انویدیا و اوراکل تأثیر ماه کامل بر کیفیت خواب انسان، واقعیت علمی یا باور عامیانه؟ ناتینگ فون 3a لایت رونمایی شد + مشخصات و قیمت آمریکایی‌ها می‌خواهند دسترسی نوجوانان به هوش مصنوعی را ممنوع کنند اپل از چندسال دیگر دکمه‌های آیفون را کاملا متحول می‌کند مسیر نو در مهندسی؛ آغاز تحول هوشمند در ساخت‌وساز مشهد فناوری eSIM به‌زودی به‌صورت گسترده در کشور اجرا می‌شود نوجوان ۱۲ ساله کانادایی با همکاری ناسا دو سیارک جدید کشف کرد موسیقی خطر زوال عقل را در سالمندان تا ۳۹ درصد کاهش می‌دهد تعرفه‌ بسته‌های اینترنت تغییر می‌کند؟ بحران وجودی مشق شب در عصر هوش مصنوعی آیا گراکی‌پدیای ایلان ماسک یک کپی از ویکی‌پدیاست یا یک ارتقای بزرگ؟ افشای جزئیاتی جدید از باتری و نمایشگر گوشی گلکسی زد فولد ۸ اولین ویدئو از گوشی تاشو سه‌تکه سامسونگ منتشر شد + فیلم راه‌اندازی نخستین آزمایشگاه ساعت اتمی کشور طی یک سال آینده آمار عجیب OpenAI از تعداد کاربرانی که با ChatGPT درباره خودکشی صحبت می‌کنند فرایند تأیید سن کاربران پلی استور در برخی مناطق آغاز شد پیام‌رسان ایتا از دسترس خارج شد (۵ آبان ۱۴۰۴) دانشمندان: احتمالا قارچ‌ها حافظه کامپیوترهای آینده باشند!
سرخط خبرها

اپل با ارزش‌ترین برند جهان در سال ۲۰۲۲

  • کد خبر: ۱۱۲۸۵۰
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
اپل با ارزش‌ترین برند جهان در سال ۲۰۲۲
براساس نتایج نظر سنجی انجام شده توسط موسسه مطالعات بازار بریتانیایی کانتار (Kantar)، اپل با عبور از سایر رقبای بازار باارزش‌ترین برند جهان در سال ۲۰۲۲ شد. در این رتبه بندی گوگل بعد از اپل در جایگاه دوم و آمازون رتبه سوم را از آن خود کرده است.

سوسن ظریفی | شهرآرانیوز، طبق این گزارش که جزئیات آن به صورت خلاصه در یک اینفوگرافیک آمده است، اپل با ارزش ۹۴۷ میلیارد دلار، در جایگاه اول قرار دارد. با این وجود می‌توان گفت که غول فناوری، در حال تبدیل شدن به اولین برند تریلیون دلاری جهان است. کوپرتینویی‌ها طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات را در دسترس مشتریان خود قرار داده‌اند و هر ساله، دستگاه‌های جدیدی را نیز وارد بازار می‌کنند.
اپل با ارزش‌ترین برند جهان در سال ۲۰۲۲



گوگل و آمازون پس از اپل
در رتبه دوم این نظرسنجی، غول موتور جستجو، یعنی گوگل قرار گرفته که طبق آن، ارزش این شرکت با رشد ۷۹ درصدی، نزدیک به ۸۲۰ میلیارد دلار است.  آمازون که قبلا جایگاه اول این نظرسنجی را کسب کرده بود، اکنون در جایگاه سوم دیده می‌شود و ارزش آن در بازار حدود ۷۰۵ میلیارد دلار اعلام شده است.



از دیگر برند‌های قابل توجه این لیست که در تصویر بالا قابل مشاهده است، می‌توان به لویی ویتون (Louis Vuitton) اشاره کرد که با ارزشی نزدیک به ۱۲۵ میلیارد دلار در رتبه دهم قرار گرفته است. نکته قابل توجه اینکه لویی ویتون اولین برند کالا‌های لوکسی است که از سال ۲۰۱۰ موفق شده به جمع ۱۰ برند برتر این نظرسنجی برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->