حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟
سرخط خبرها

از قرارداد ۴۰‌میلیاردی گل‌محمدی تا مربی‌شدن سید‌جلال حسینی در پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۱۲۹۹۴
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹
از قرارداد ۴۰‌میلیاردی گل‌محمدی تا مربی‌شدن سید‌جلال حسینی در پرسپولیس
صفر تا صد مصاحبه خبر‌ساز مدیر‌عامل باشگاه پرسپولیس در برنامه «ورزشگاه» را در ادامه بخوانید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، دیروز در مصاحبه با برنامه ورزشگاه درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس صحبت کرد و از تصمیم احتمالی سیدجلال برای حضور در کادرفنی پرسپولیس گفت. در ادامه بخش‌هایی از این گفتگو را با هم مرور می‌کنیم.

قرارداد گل‌محمدی کمی کمتر از ۴۰‌میلیارد است

درویش درباره اینکه آیا ادامه همکاری با گل‌محمدی به رقم قرارداد او که گفته می‌شود حدود ۴۰ میلیارد است، ربطی دارد، عنوان کرد: شاید مقداری کمتر باشد، اما ربطی ندارد. او اعلام کرد حاضرم بدون اینکه وجهی از باشگاه بگیرم، بروم.

در حال بررسی چند گزینه خارجی و داخلی هستیم

مدیرعامل پرسپولیس درباره نگرانی هواداران بابت خط حمله تیم عنوان کرد: در حال بررسی چند گزینه هستیم؛ یکی‌دو گزینه خارجی و یکی‌دو گزینه هم ایرانی هستند. متأسفانه فوتبال ایران با ضعف خط‌حمله مواجه است. همین الان آمار بگیرید، سه بازیکن مثمر‌ثمر درجه‌یک نداریم. متأسفانه فوتبال ما با این ضعف مواجه است. شاخص‌هایی داریم؛ اما در ایران نیست. درویش درباره اینکه آیا پرونده بازیکن برزیلی به‌خاطر درخواست بالا بسته شده است، گفت: نه، هنوز قابل مذاکره است؛ اما با یکی‌دو گزینه دیگر هم در حال صحبت هستیم، ضمن اینکه چند گزینه ایرانی را هم مدنظر داریم. وی درباره اینکه آیا دیاباته مدنظر باشگاه پرسپولیس است، گفـت: نه، به‌دنبال چند بازیکن جوان و با‌آتیه هستیم، اگر موفق به جذب آن‌ها شویم تلفیقی از بازیکنان جوان و با‌تجربه را خواهیم داشت.

در فهرست گل‌محمدی یک مهاجم برای تقویت خط حمله وجود دارد

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه آیا ممکن است امروز یا فردا بازیکنی معرفی شود که هواداران را خوش‌حال کند، گفت: نه، ولی مذاکراتی انجام دادیم و ۶۰، ۷۰‌درصد پیش رفتیم. بهتر این است که وقتی عملیاتی شد بگوییم، چون وقتی به توافق نهایی نرسیم، درست نیست اسمش سر زبان‌ها بیفتد. در فهرست گل‌محمدی یک مهاجم برای تقویت خط حمله وجود دارد.

سید‌جلال حسینی به کادر فنی پرسپولیس اضافه می‌شود

مدیرعامل پرسپولیس درباره آخرین وضعیت سیدجلال حسینی اظهار کرد: او کاپیتان پرسپولیس است. یکی از پرتلاش‌ترین بازیکنان پرسپولیس است و دوست داریم قداست او هم محفوظ باشد. بر اسا‌س آخرین صحبت‌ها اعلام کرد هر جا بتواند مثمر‌ثمر باشد، در خدمت پرسپولیس و تیم است؛ به‌همین‌خاطر قرار است در این هفته جلسه‌ای با حضورش برگزار کنیم. فکر می‌کنم به احتمال خیلی زیاد به کادر فنی پرسپولیس اضافه شود.

بعید می‌دانم تیم ملی از ۳ بازی جام‌جهانی امتیاز بگیرد

عضو مجمع فدراسیون فوتبال درباره شرایط تیم ملی کشورمان گفت: صحبت‌های زیادی بوده، اما اثر آن‌ها مهم است. شما فعالیتی می‌کنید، بازیکن می‌گیرید و تیم می‌سازید تا اثر کارتان مشخص باشد. اثر این میزگرد‌ها و صحبت‌ها را جایی حس کردید که در این چهارپنج‌ماهه روش اداره تیم ملی تغییر کرده باشد؟ باید ببینیم که تیم ملی به افق روشنی می‌رود. نباید توقع مردم را بیهوده بالا ببریم. بعید می‌دانم از سه بازی، امتیازی بگیریم. شما باید شرایط تیم مقابل را ببینید. نباید مردم را به بیراهه بکشانیم، بازی با الجزایر را دیدیم.

پروین شجره طیبه پرسپولیس است

درویش درباره جام‌های پرسپولیس که در خانه علی پروین است و آیا این جام‌ها به باشگاه برمی‌گردند، گفت: بله، جا دارد از زحمات پروین تشکر کنیم. او شجره طیبه پرسپولیس است. بار‌ها خودش گفته است. باشگاه در حال درست‌کردن محلی برای موزه باشگاه است تا این جام‌ها آنجا قرار بگیرند. وقتی این کار انجام شد، خودش هم اعلام کرده ا‌ست جام‌ها را می‌فرستم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->