ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان
سرخط خبرها

ضیایی: برخی‌ها نخواستند شنای خراسان اول شود

  • کد خبر: ۱۱۳۱۷۸
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
ضیایی: برخی‌ها نخواستند شنای خراسان اول شود
سرمربی تیم شنای معلولان خراسان‌رضوی پس از کسب عنوان نایب‌قهرمانی کشور دست به افشاگری زد.

علی صمدی‌جوان | شهرآرانیوز؛ مسابقات شنای جانبازان و معلولان قهرمانی کشور درحالی در تهران به کارش پایان داد که شناگران مشهدی با ۲۸ مدال رنگارنگ خوش‌درخشیدند و سکوی دوم کشور را تصاحب کردند.
این بازی‌ها که به‌میزبانی تهران و در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، نخستین دوره مسابقاتی بود که از شیوع کرونا تاکنون برگزار شده است و شناگران مشهدی با شش ماه تمرین، عملکرد تحسین‌برانگیزی داشتند.

مهدی ضیائی، مربی مشهدی این تیم و تیم‌ملی پاراشنای ایران، درباره سطح این مسابقات گفت: بازی‌های تهران در حکم ورودی مسابقات کشور‌های اسلامی به‌میزبانی قونیه ترکیه و همچنین ورودی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین است که با سطح خوب بازی‌ها و رکورد‌های خوبی که درپی داشت، نشان‌دهنده رقابت سخت میان شناگران معلول ایران است.

ضیائی درباره نایب‌قهرمانی مشهد در این رقابت‌ها با انتقاد از عملکرد برگزارکنندگان این رویداد ورزشی گفت: متأسفانه تنگ‌نظری برخی افراد و اطلاع‌رسانی درست نشدن درباره این رقابت‌ها سبب شد با اختلاف بیست امتیاز نسبت به تیم کرمان، در جایگاه دوم قرار بگیریم. بااین‌حال، از جوان‌گرایی و معرفی استعداد‌های برتری که به این بازی‌ها اعزام کردیم، راضی هستم.

وی با قدردانی از زحمات مجید غفاریان، سرپرست تیم، که خودش سال‌ها کاپیتان تیم‌ملی شنای جانبازان و معلولان ایران بوده است، گفت: معتقدم غفاریان مغز متفکر پاراشنای ایران به‌حساب می‌آید و در سال‌هایی که در ورزش شنا مشغول خدمت هستم، اهمیت حضور چنین شخصیتی را بی‌سابقه می‌دانم.

مربی تیم‌ملی ایران در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا، کرونا را عاملی برای کاهش انگیزه ورزشکاران خواند و تصریح کرد: کرونا انگیزه ورزشکاران و تمرینات حرفه‌ای آنان را کاست و برگزاری این مسابقات اثر مناسبی بر روحیه و توان شناگران معلول گذاشت، به‌گونه‌ای که بازیکنان مشهد با نهایت شش ماه تمرین در استخر‌های خوب مشهد، موفق شدند رکورد‌های تازه‌ای ثبت کنند. ضیائی با اشاره به جابه‌جایی رکورد‌های کشوری در این بازی‌ها یادآور شد: برخی جوانان حاضر در تیم مشهد موفق شدند رکورد‌های بزرگ‌سالان را بشکنند؛ ازجمله ابوالفضل ظریف، شناگر جوان مشهدی که توانست رکورد شنای پنجاه متر سینه را بشکند و به‌نام خودش ثبت کند.

گفتنی است، تیم پاراشنای خراسان‌رضوی با شش ورزشکار به این رقابت‌ها اعزام شد که سه بازیکن در رده سنی جوانان و سه بازیکن در رده سنی بزرگ‌سالان شرکت کردند که درنهایت، علی رشیدآبادی پنج طلا و یک نقره، مجتبی تروال دو طلا و دو نقره، مازیار ماضی پنج طلا و یک نقره، ابوالفضل ظریف چهار طلا و دو نقره، حسن غمخواه یک طلا و پنج نقره، محمدصالح عرفانیان یک طلا، یک نقره و یک برنز و محمد محمدی دو طلا و یک نقره و در مجموع ۲۸مدال در مواد مختلف شنا کسب کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->