آزادی ۱۴ زندانی با کمک خیران

  • کد خبر: ۱۱۳۳۶
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۶
آزادی ۱۴ زندانی با کمک خیران
محمدحسن سیرجانی| زندانیان جرائم غیرعمد بسیاری در زندان‌های کشور هستند که به دلیل مشکلات اقتصادی نمی‌توانند برای آزادی‌شان اقدام کنند و به آغوش خانواده بازگردند. البته خیرانی هم در کشور وجود دارند که با گذشتن از مال دنیا دل خانواده‌ای را شاد کرده و به رسم شکرانه حمایت‌های خداوند، کسی را از بند حبس رها می‌کنند. درست مثل ۱۴ زندانی جرائم غیرعمدی که با کمک و حمایت خیرین از زندان‌های سطح استان آزاد شدند و به کانون گرم خانواده خود بازگشتند.
این اقدام خداپسندانه در پی اجرای طرح «به رسم ابرار» صورت گرفت که به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی این زندانیان با جمع‌آوری کمک‌های نقدی به مبلغ یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال بخشیده و آزاد شدند.
حجت‌الاسلام محمد احمدزاده در تشریح جزئیات این خبر گفت که زندانیان آزاد شده از چند زندان سطح استان بوده و مجموع بدهی مالی آن‌ها ۳ میلیارد و ۲۶۶ میلیون ریال بوده است که تقریبا نیمی از این بدهی با گذشت شاکیان و اعسار مرتفع شده است.
احمدزاده با اشاره به اینکه بیشتر محکومیت این زندانیان، پرداخت نفقه و بدهی مالی است ادامه داد: از تعداد زندانیان آزاد شده ۱۱ نفرشان از مشهد، ۲ زندانی از قوچان و یک زندانی از سبزوار بوده‌اند که مشمول این طرح قرار گرفته‌اند.
گفتنی است در عید غدیر امسال نیز به همت سازمان اوقاف ۲۸۰ زندانی جرائم غیرعمد آزاد شدند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->