سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نظارت سیستمی اولیا بر ثبت نام مدارس در سال ۱۴۰۱

  • کد خبر: ۱۱۳۴۴۴
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
نظارت سیستمی اولیا بر ثبت نام مدارس در سال ۱۴۰۱
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و رییس ستاد ثبت نام دانش‌آموزان در جلسه ناظران ستاد مرکزی ثبت نام گفت: در ثبت نام امسال نظارت اولیا به صورت سیستمی و از طریق QR کد اختصاصی هر مدرسه انجام خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید مجتبی هاشمی مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و رئیس ستاد مرکزی ثبت نام سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در جلسه ناظرین ستاد مرکزی ثبت نام که در روز شنبه ۲۸ خرداد تشکیل شد ضمن تقدیر و تشکر از حوزه هایی که امر ثبت نام را اولویت کار خود قرار داده اند و در تنظیم بخشنامه ثبت نام مشارکت فعال داشتند اظهار داشت: در خصوص تکریم اولیا و مراجعین و حفظ شأن ایشان باید همه اعضای ستاد ثبت نام طبق شعار دولت مردمی تلاش کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه اختیارات کامل قانونی به مدیران کل در نظارت بر امر ثبت نام داده شده است، اظهارداشت: در ثبت نام باید کل مدارس بازدید و نظارت شوند و حوزه های مرتبط در این خصوص باید تمام توان خود را به کار گیرند تا نظارت بر ثبت نام به صورت تیمی و مشارکت همه جانبه برای تحقق شعار «ثبت نام مطلوب، نظارت همگانی، نصیب برابر آموزشی» صورت گیرد.

 

وی یادآورشد: علاوه بر نظارت کامل مدارس توسط ناظرین ستاد مرکزی ثبت نام و ستاد ثبت نام استان ها و مناطق، امسال نظارت اولیا نیز به صورت سیستمی و از طریق QR کد اختصاصی هر مدرسه انجام خواهد شد، بنابراین نصب آگهی QR کد مدارس بر روی تابلو اعلانات و در معرض دید اولیا ضروری است و یکی از ملاک های ارزیابی مدیران مدارس خواهد بود.

در ادامه محمد سلیمی معاون نظارت اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در خصوص اخذ وجه در ثبت نام مدارس اظهارداشت: در مدارس دولتی اعم از عادی و هیأت امنایی، دریافت هرگونه وجه به جز بیمه حوادث دانش آموزی و هزینه کتب درسی ممنوع است و جذب مشارکت‌های داوطلبانه مردمی پس از شروع سال تحصیلی و با مصوبه انجمن اولیا مربیان مدرسه انجام می شود. در مدارس غیردولتی نیز شهریه طبق نرخ مصوب شورای نظارت منطقه قابل دریافت است. اخذ کمک سرانه مدارس شاهد و حق‌الثبت مدارس استعدادهای درخشان نیز در هنگام ثبت نام صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: دریافت وجوه فوق برنامه مدارس دولتی و هزینه خدمات دیگر مانند غذا و اردوها و ... در مدارس غیردولتی در هنگام ثبت نام ممنوع است و هزینه سرویس حمل و نقل مدارس با شروع سال تحصیلی دریافت خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->