ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

چرا شماره‌های ایران نمی‌توانند از خدمات تلگرام پریمیوم استفاده کنند؟

  • کد خبر: ۱۱۳۵۸۱
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
  • ۱
چرا شماره‌های ایران نمی‌توانند از خدمات تلگرام پریمیوم استفاده کنند؟
روز گذشته تلگرام پولی عرضه شد ولی شماره‌های داخل ایران (با پیش شماره +۹۸) نمی‌توانند از نسخه پریمیوم (پولی یا دارای هزینه اشتراک) تلگرام استفاده کنند.

به گزارش شهرآرانیوز - نسخه پریمیوم (دارای هزینه اشتراک) تلگرام برای شماره‌های داخل ایران (با پیش شماره +۹۸) قابلیت فعالسازی ندارد و این بدین معناست که فعلا کاربران داخل ایران با شماره‌های موبایل ایرانی نمی‌توانند از این خدمات ویژه بهره‌مند شوند.

نسخه تلگرام پریمیوم در روز‌های گذشته عرضه شده و قابلیت‌هایی نظیر آپلود تا ۴ گیگابایت، تبدیل صدا به متن (با قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی)، دانلود سریع‌تر فایل‌ها، استیکر‌های ویژه، واکنش‌های ویژه در چت، عکس‌های پروفایل متحرک، ربات‌های بهبود یافته و... را به کاربران عرضه می‌کند. در اکثر کشور‌های اروپایی برای دریافت این خدمات باید ماهانه پنج یورو پرداخت کرد و در کشور‌هایی مثل ترکیه نیز این رقم به ماهی ۱۰۰ لیر می‌رسد. با این وجود به نظر می‌رسد این قابلیت برای کاربران ایرانی در دسترس نیست و کاربران ایرانی حتی با ابزار‌های فیلترشکن و استفاده از درگاه‌های پرداخت بین‌المللی نمی‌توانند اشتراک خود را به اشتراک ویژه یا همان پرمیوم تبدیل کنند. 

امکان فعالسازی تلگرام پرمیوم روی شماره‌های متعلق به اپراتور‌های کشور ایران وجود ندارد. در واقع باید گفت گزینه‌ای به اسم Premium در منوی تنظیمات اکانت‌های تلگرامی که با شماره ایران ثبت شده است وجود ندارد. هنوز تلگرام توضیح مشخصی برای این محدودیت نداده است.

طبق آخرین نظرسنجی ایسپا (مرکز افکارسنجی دانشجویان) همچنان نزدیک به ۳۲ درصد کاربران ایرانی از شبکه اجتماعی فیلتر شده تلگرام استفاده می‌کنند و این‌ پیام‌رسان سومین پیام‌رسان پرکاربرد در بین کاربران داخل کشور به شمار می‌رود. پرکاربرد بودن شبکه اجتماعی تلگرام در حالی است که این شبکه اجتماعی در ایران حدود ۴ سال می‌شود که فیلتر است. اما این فیلتر شدن باعث سوق دادن مردم به سمت شبکه‌های اجتماعی داخلی نشد و صرفا پیام‌رسان واتساپ را به درجات بالاتری که قبلا متعلق به تلگرام بود ارتقا داد. طبق گزارش سال گذشته این مرکز، پیام‌رسان تلگرام با وجود فیلتر بودن، ۴۵ میلیون کاربر ایرانی دارد. این کاربران هر روز ۱۵ میلیارد پیام در این شبکه اجتماعی رد و بدل می‌کنند.

تلگرام در روز‌های گذشته به آمار جمعیتی بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان رسید و همزمان با رسیدن به این جمعیت، نسخه پرمیوم خود را به صورت بین‌المللی عرضه کرده است. برخی از کاربران نگرانی این را دارند که با عرضه شدن این نسخه، ورژن رایگان تلگرام دارای مشکلاتی بشود و کمافی‌السابق کارکرد خوبی نداشته باشد با این حال مدیران این پیام رسان اعلام کردند که نسخه رایگان تلگرام قرار نیست کارکرد‌های خود را از دست بدهد و نگرانی از این بابت نباید وجود داشته باشد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
0
0
به قول صمد فیلتر موکونوم آی فیلتر موکونوم هیشکی مثه مو نمیتونه فیلتر کنه، کاش فقط دغدغمون پرمیوم بودن و پرمیوم کردن تلگرام بود انقدر زندگیمون فیلتر در فیلتره که باید یک آبشن فیلتر شکن روی زندگیمون نصب کنیم،از طلا بودن پشیمان گشته ایم مرحمت فرمایند ما را مس کنند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->