جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

ادامه سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» چه زمانی پخش می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۱۳۹۵۰
  • ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
ادامه سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» چه زمانی پخش می‌شود؟
مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه خبر داد که ادامه سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» بعد از «تازه وارد» روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود کریمی خضرا مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما درباره ادامه پخش سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» که سال گذشته روی آنتن این شبکه رفت و همزمان با نوروز پخش آن قطع شد بیان کرد: این شب‌ها سریال «تازه وارد» از شبکه سه پخش می‌شود که ۱۱ قسمت است و بعد از آن ادامه سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» روی آنتن می‌رود.

وی درباره وضعیت سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» یادآور شد: این سریال در ۱۰۰ قسمت ساخته شد که حدود  ۶۸ قسمت از آن ماه‌های پایانی سال گذشته به پخش رسید و حالا قرار است بعد از «تازه وارد» ابتدا چند قسمت به صورت خلاصه از آنچه که پیش از این روی آنتن رفته است پخش شود و بعد ۳۲ قسمت باقی مانده سریال پخش خواهد شد.

کریمی درباره تعداد قسمت‌های نهایی این سریال که قرار بود ۲۰۰ قسمت باشد هم بیان کرد: برخی از صفحات و سایت‌ها گفته بودند سریال ۲۵۰ قسمتی است که این درست نیست و از ابتدا در ۲ فاز ۱۰۰ قسمتی قرار بود ساخته شود. برای ۱۷۰ قسمت از این سریال متن موجود است که تاکنون ۱۰۰ قسمت آن ساخته شده اما هنوز تصمیمی برای ساخته شدن ۷۰ قسمت باقی مانده گرفته نشده است.

سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی به قصه‌ای در دوران جنگ می‌پردازد که در دهه‌های بعد هم ادامه پیدا می‌کند.

الیکا عبدالرزاقی و پوریا شکیبایی بازیگر نقش‌های اصلی این سریال هستند که در آن بازیگران مختلفی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مسعود بهبهانی‌نیا نویسنده سریال‌های تلویزیونی که پیش از این با سریال ۱۱۰ قسمتی «کیمیا» فیلمنامه طولانی‌ترین سریال تلویزیونی را به نگارش درآورده بود، قرار بود این سریال را در ۲۰۰ قسمت بنویسد که ابتدای سال گذشته دار فانی را وداع گفت.

منبع: مهر

 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->