نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و بحرین| برد با اعمال شاقه پخش زنده بازی منچسترسیتی و چلسی در جام حذفی انگلیس (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین غیبت آقاسی در جام حذفی پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال
سرخط خبرها

ادامه حرکت سینوسی شاگردان عطایی در لیگ ملت‌های والیبال

  • کد خبر: ۱۱۴۲۵۶
  • ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
ادامه حرکت سینوسی شاگردان عطایی در لیگ ملت‌های والیبال
هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال مشابه هفته اول با ۲ برد و ۲ باخت برای ایران به پایان رسید.

ابوطالب عرب | شهرآرانیوز؛ تیم‌ملی والیبال ایران با نمایشی کم‌نقص موفق شد در آخرین دیدار هفته دوم لیگ ملت‌ها، کانادا را شکست دهد. تیم‌ملی والیبال ایران در هفته اول رقابت‌های لیگ ملت‌ها پر‌فراز‌و‌نشیب ظاهر شد؛ جایی که دستاورد کار شاگردان بهروز عطایی، کسب دو پیروزی مقابل تیم‌های چین و استرالیا و دو شکست برابر هلند و ژاپن بود. نحوه باخت به ژاپن باعث ناامیدی هواداران والیبال در ایران شد، اما تیم‌ملی به‌شکل درخورتوجهی جوان شده است و دیگر شاهد حضور ستاره‌هایی مانند سعید معروف، سید‌محمد موسوی، امیر غفور و چند بازیکن با‌تجربه دیگر در جمع ملی‌پوشان نیستیم که این موضوع نیز قطعا در ثبت این نتایج تأثیرگذار بود.

تیم‌ملی جوان‌شده ایران، هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها را نیز ناامیدکننده آغاز کرد و برابر تیم بدون برد بلغارستان ۳ بر ۰ شکست خورد تا اوضاع برای ما بیش‌ازپیش نگران‌کننده شود. با‌این‌حال پیروزی بر آمریکا تا حدود زیادی آرامش را به اردوی تیم‌ملی بازگرداند. شاگردان بهروز عطایی با ارائه نمایشی فوق‌العاده موفق شدند آمریکا را در سه ست پیاپی شکست دهند و اولین باخت این تیم در لیگ ملت‌ها را رقم بزنند.

سرو‌قامتان والیبال ایران روز جمعه در سومین مسابقه خود در هفته دوم به‌مصاف برزیل رفتند. با‌وجود عملکرد تحسین‌برانگیز در دو دست ابتدایی و رقابت تنگاتنگ با برزیل، درنهایت شاگردان عطایی بازی را به تیم پرافتخار برزیل واگذار کردند و با نتیجه ۳بر۰ شکست خوردند؛ باختی که البته به‌علت خستگی و عملکرد تیمی ایران، به‌اندازه شکست‌های قبلی تلخ نبود.

نبرد انتقامی برای سرو‌قامتان

اما در چهارمین دیدار این هفته از رقابت‌ها که در صوفیه بلغارستان برگزار می‌شود، تیم‌ملی از ساعت‌۱۵ دیروز در چارچوب آخرین دیدارش در هفته دوم، به‌مصاف کانادا رفت؛ دیداری که از لحاظ جدولی از اهمیت زیادی برای ما برخوردار بود. آخرین جدال دو تیم ایران و کانادا در المپیک شاید هیچ‌وقت از یاد والیبال‌دوستان ایرانی نرود، جایی که کانادا موفق شد در سه ست ایران را شکست دهد؛ نتیجه‌ای که اتفاقا در‌نهایت تأثیر زیادی در ناکامی ایران در راه صعود به دور حذفی ایفا کرد؛ بنابراین جدال دیروز یک نبرد انتقامی نیز محسوب می‌شد.

مسابقه دیرو‌ز این دو تیم، دهمین تقابل ایران و کانادا بود و تقابل‌های دو تیم، روز گذشته دو‌رقمی شد. در ۹تقابل قبلی، ایران چهار بار و کانادا پنج بار به پیروزی رسیده بودند. در ترکیب شروع‌کننده ایران در بازی دیروز، فقط میلاد عبادی‌پور سابقه حضور برابر کانادا در المپیک را داشت. در دیدار دیروز امیرحسین اسفندیار نمایش خیره‌کننده‌ای داشت و به‌تن‌هایی چهارده‌امتیاز برای کشورمان کسب کرد؛ اما امین اسماعیل‌نژاد با کسب پانزده امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیم‌ملی بود.

عطایی: خواسته‌های کادرفنی به‌درستی اجرا شد

سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران با تأکید بر اینکه شاگردانش عملکرد قابل‌قبولی مقابل کانادا داشتند، گفت: کانادا با سرعت زیادی بازی کرد و بازیکنان ایران توانستند این تیم خوب را شکست دهند. بهروز عطایی پس از پیروزی تیم ایران برابر کانادا اظهار کرد: رقابت بسیار خوبی بود و خداراشکر بازیکنان ایران توانستند تیم خوب کانادا را شکست دهند. آن‌ها با سرعت خوبی بازی می‌کردند و عملکرد خوبی داشتند. ارتفاع توپ‌ها به‌شدت پایین و کنترل روی تور بسیار سخت بود. وی ادامه داد: بازیکنان ایران خواسته‌های کادرفنی را خوب اجرا کردند.

کار پاسور آن‌ها را سخت کردند و پاسور اول در دست سوم بیرون از زمین قرار گرفت و مربی از پاسور دومش استفاده کرد. عطایی در پایان خاطرنشان کرد: در‌مجموع بازیکنان بازی قابل‌قبولی داشتند و هفته دوم را با پیروزی به پایان رساندیم. امیدوارم در هفته سوم و مسیر سختی که در چهار بازی باقی‌مانده پیش‌روست، بازیکنان ایران بتوانند به روند رو‌به‌رشدشان ادامه دهند و بازی‌های قابل‌قبولی را به نمایش بگذاریم.
تیم‌ملی والیبال ایران در چهارمین و آخرین مسابقه هفته دوم لیگ ملت‌ها ۳ بر ۰ و با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۸ کانادا را شکست داد و با چهار برد و دوازده امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->