معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

همه شایعه‌ها و گمانه‌زنی‌ها درباره بازی Overdose هیدئو کوجیما

  • کد خبر: ۱۱۴۳۰۷
  • ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
همه شایعه‌ها و گمانه‌زنی‌ها درباره بازی Overdose هیدئو کوجیما
بدون شک هیدئو کوجیما یکی از محبوب‌ترین توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی است و شایعات می‌گویند که پروژه بعدی او Overdose، یک بازی ترسناک است.

شهرآرانیوز - بدون شک هیدئو کوجیما یکی از تاثیرگذارترین توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی در تمام دوران است. کوجیما که در سال ۱۹۸۷ با «متال گیر» (Metal Gear) وارد صحنه شد، طراح یکی از اولین نمونه‌های بازی‌های مخفی‌کاری است. کوجیما در آثار بعدی خود، اشتیاق عمیق خود به سینما را با بازی‌ ویدیویی آمیخت و برخی از پیشرفته‌ترین سینماتیک‌های آن زمان را در سری «متال گیر سالید» خلق کرد. کوجیما به تازگی اعلام کرده است که در پروژه‌ای که گفته می‌شود Overdose نام دارد، با Xbox کار می‌کند.

پروژه جدید کوجیما که در رویداد «ایکس‌باکس و بتسدا» معرفی شد، به طور انحصاری برای Xbox Game Studios ساخته می‌شود. این کارگردان و بازی‌ساز پس از جدایی ناخوشایندش از کونامی، توانسته است آزادی کاملی در پروژه‌ها و ایده‌های خود داشته باشد و Death Stranding اولین نمونه این استقلال بود. اما طبق گفته یک منبع نسبتا معتبر، پروژه بعدی کوجیما، Overdose، یک بازی ترسناک خواهد بود.

تام هندرسون، که یک نویسنده مستقل است، در چند سال اخیر و به خصوص در ۱۲ ماه گذشته، نام و شهرت خوبی به دست آورده است. هندرسون با منابع مختلفش در صنعت ویدئوگیم، جزئیات زیادی از بازی‌های آینده فاش کرده است. برای مثال او تقریبا تمام جزئیات گیم‌پلی بازی Call of Duty: Modern Warfare ۲ را فاش کرده است.  

او چند هفته پیش گیم‌پلی‌ای منتشر کرد و مدعی شد مربوط به بازی جدید کوجیماست. این فیلم گیم‌پلی که ظاهرا از طریق منبعی ناشناس برای افشاکننده ارسال شده است، شخصیتی را نشان می‌دهد که در راهروی تاریک و وهم‌آوری قدم می‌زند و با چراغ قوه گوشه‌ها را بررسی می‌کند. دوربین از منظر سوم شخص پشت شخصیت اصلی است و گیم‌پلی با یک جامپ اسکر به پایان می‌رسد و بعد این عنوان ظاهر می‌شود: «بازی هیدئو کوجیما... اوردوز» 

این تمام چیزی است که هندرسون آن زمان فاش کرد، اما به تازگی او در مقاله‌ای جزئیات بیشتری را ارائه کرده است. با اینکه کوجیما پروداکشنز از او خواسته تا فیلم را حذف کند، اما هندرسون به افشای اطلاعات ادامه داده است. گویا بازی هم به‌صورت سوم‌شخص و هم به‌صورت اول‌شخص است و گیم‌پلی بازی با تلفن همراه کنترل می‌شود. به نظر می‌رسد Overdose از فضای ابری (Cloud) استفاده می‌کند و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که بازی را استریم کنند و آن را از طریق تلفن خود کنترل کنند، این زاویه‌ای است که ایکس‌باکس مدتی است در تلاش است آن را انجام دهد. هندرسون همچنین گفته است که مارگارت کوالی، بازیگر نقش مادر در Death Stranding، در فیلم Overdose نقش دارد.

چیز بیشتری از Overdose نمی‌دانیم ولی با این مقدار اطلاعات احتمال می‌رود رونمایی بازی زودتر از موعدش اتفاق بیفتد. نمایش کوجیما در رویداد «ایکس‌باکس و بتسدا» بیشتر با ناامیدی مواجه شد تا هیجان، زیرا سازنده تنها اعلام کرد که به‌زودی یک بازی را معرفی می‌کند و درباره‌اش بعدا توضیح خواهد داد، به احتمال زیاد این معرفی مربوط به Overdose باشد.

تام هندرسون منبع نسبتاً معتبری است، اما طرفداران همچنان باید چنین اطلاعاتی را با کمی احتیاط دنبال کنند، به خصوص که بازی جدید کوجیما احتمالا در مراحل اولیه توسعه قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->