نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

آن فرد برود، برمی‌گردم!

  • کد خبر: ۱۱۴۵۰
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۴
آن فرد برود، برمی‌گردم!
پالس‌های مثبت استراماچونی برای بازگشت به استقلال
شرایطی که استقلال تجربه می‌کند، در تاریخ این باشگاه بی‌سابقه است. صبح دوشنبه تعداد زیادی از هواداران آبی‌پوش مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کردند تا بلکه بتوانند صدای اعتراض خود را به گوش مدیران و حتی وزیر برسانند. این عده البته روز گذشته هم تجمع کوچکی جلوی دفتر باشگاه استقلال داشتند. اتفاقات اخیر در باشگاه استقلال به حدی دوراز‌انتظار است که هواداران و حتی اهالی رسانه را نیز سردرگم کرده است. استقلال برای اولین‌بار در تاریخ خود به‌صورت هم‌زمان نه مدیرعامل و نه سرمربی و نه حتی سرپرست داشت! بازیکنان صراحتا مدیرعامل را نشانه می‌گیرند و علیه او مصاحبه می‌کنند. کاپیتان تیم این انتقاد‌ها را تا جایی پیش می‌برد که در صحبت‌هایش از مدیریت قطع امید کرده و می‌گوید: در استقلال، مدیریت تعطیل است!

رژه سهم‌خواهان روی اعصاب هواداران
این‌ها همه ماجرای احوال تلخ این‌روز‌های استقلال نیست. بعد از سوت پایان بازی استقلال و پیکان بود که بازیکنان و پیش‌کسوتان و همه افرادی که روزی از جلوی درِ باشگاه استقلال رد شده بودند، شروع به مصاحبه‌های کوبنده و تخریب همدیگر کردند. شرایطی که چندان اخلاقی هم نبود و سرپرست و مدیرعامل سابق باشگاه را مقابل هم قرار داد که صحبت‌ها و مصاحبه‌های طرفین صرفا اعصاب هواداران آبی‌پوش را خراب می‌کرد و چندان تأثیری در بهبود شرایط آبی‌ها نداشت. مدیرعامل سابق که مشخصا به‌دنبال میز فتحی بود و آقای سرپرست هم طوری صحبت می‌کرد که به نظر، بزرگ‌ترین و لایق‌ترین فرد نیمکت آبی‌هاست.

سرانجام فتحی رفت
اتفاقات حول باشگاه استقلال سرانجام نتیجه داد و امیرحسین فتحی، استعفای خود را تسلیم وزارت ورزش کرد و به‌این‌ترتیب مأموریتش در استقلال به اتمام رسید. مازیار ناظمی، سخن‌گوی وزارت ورزش، دیروز رسما اعلام کرد که استعفای امیرحسین فتحی به این وزارتخانه تحویل داده شده و او عملا از سمت خود در این باشگاه کنار رفته است. امیرحسین فتحی که یک‌ونیم‌فصل پیش جانشین سیدرضا افتخاری شده بود، در دوران حضور در استقلال با ۳ مربی کار کرد و درحالی‌که با استراماچونی در صدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار داشت، قربانی ترک ناگهانی ایران ازسوی سرمربی به‌تنگ‌آمده استقلال شد. درحالی‌که در وزارت ورزش جلسات متعددی در رابطه با انتخاب مدیرعامل جدید استقلال برگزار می‌شود، مازیار ناظمی از سرپرستی اسماعیل خلیل‌زاده در این باشگاه خبر داد. با اعلام روابط‌عمومی وزارت ورزش، درحالی‌که برنامه‌های مربوط به نامزد‌های مدیرعاملی استقلالی‌ها بررسی می‌شود، عضو هیئت‌مدیره این تیم به اداره امور باشگاه خواهد پرداخت تا تصمیم‌گیری‌ها در رابطه با وضعیت مدیریتی آبی‌ها به پایان برسد.

استقلال برای استرا در ترکیه حساب باز می‌کند
یکی از مشکلات اصلی که باعث شد استراماچونی از سمت سرمربیگری استقلال استعفا کند، مشکل انتقال پول از تهران به رم بود که باعث شد حساب این سرمربی ایتالیایی بسته شود. بااین‌حال مدیران استقلال به استراماچونی پیشنهاد داده‌اند که در ترکیه حساب باز کند تا بتوانند بدون مشکل هر ماه به حساب این مربی پول واریز کنند. گفته می‌شود به احتمال فراوان استراماچونی با حل‌شدن مشکلش فردا وارد ایران می‌شود تا بتواند کار خود را در استقلال از سر بگیرد و تیمش را برابر شاهین بوشهر هدایت کند. اما دیروز فدریکو پاستورلو، مدیربرنامه‌های سرمربی مستعفی استقلال، به جدایی او و احتمال بازگشتش به این تیم واکنش نشان داد. او با انتشار پستی در اینستاگرام خود در‌این‌باره نوشت: طی روز‌های اخیر محبت و عشق زیادی توسط هواداران و بازیکنان استقلال به‌سمت استراماچونی روانه شده است و خود او نیز این موضوع را به‌شدت لمس کرده است. تصمیم آندره‌آ استراماچونی مبنی‌بر ترک تهران باعث رنجش هواداران شده، اما این تصمیم او به‌دلیل داشتن پیشنهاد ازسوی سایر تیم‌ها نبوده است. چنین‌تصمیمی تنها به‌خاطر چندین مفاد نقض‌شده در قرارداد اخذ شده است. درصورتی‌که باشگاه حقانیت خود را به اثبات برساند، آندره‌آ آماده خواهد بود تا مستقیما به تیم خود بازگردد.

پالس‌های مثبت از حرف‌های استرا
لیلو مونتالتو، خبرنگار سرویس ایتالیایی یورونیوز، درباره احتمال بازگشت استرا به استقلال از این مربی پرسید که سرمربی ایتالیایی در پاسخ گفت: نماینده من آقای پاستورلو و نمایندگان حقوقی‌ام به‌سختی مشغول پیگیری این موضوع در ارتباط با نمایندگان باشگاه استقلال هستند، اما تااین‌لحظه به‌هیچ‌عنوان نشانه‌ای از حل مشکل وجود ندارد. وضعیت اقتصادی ایران در سایه تحریم‌ها، انتقال پول به حساب‌های خارجی را دشوار کرده است. با توجه به ارقام میلیونی قرارداد سالانه مربیان خارجی در ایران، دریافت این مبالغ از طریق انتقال چمدانی، صرافی‌ها، حساب شخصی افراد و بانک‌های ثالث انجام می‌شود. این نکته موجب شد تا این افراد در مظان اتهام پول‌شویی و در آستانه انسداد حساب‌های بانکی‌شان قرار بگیرند. استراماچونی همچنین در گفت‌وگویی که در سایت ماریونت انتشار یافت، به موضوع ترک ایران و تیم استقلال پرداخت و گفت: من نمی‌دانستم آنجا چه شورواشتیاقی است. آنچه مرا به‌صورت کاملا مثبت متعجب کرد، این بود که ورزشگاه همیشه پر از تماشاگر بود. با کاپیتان تیم صحبت کردم. همه در تلاش هستند؛ همین‌طور بخش سیاسی و حتی سفارت ایتالیا در ایران. اگر آن شخص کناره‌گیری کند و وضعیت مناسب شود، آماده هستم همین فردا با هواپیما به تهران بازگردم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->