نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

در انتظار روز‌های طلایی برای مشهد در دسته اول کشتی آزاد

  • کد خبر: ۱۱۴۵۶۱
  • ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
در انتظار روز‌های طلایی برای مشهد در دسته اول کشتی آزاد
حضور دو نماینده از مشهد در رقابت‌های لیگ دسته اول کشتی آزاد کشور قطعی شد.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ دسته‌اول کشتی آزاد و فرنگی کشور، گرامیداشت شهید کشتی‌گیر، شاهرخ ضرغام، برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. پیکار‌هایی که بعد از سال‌ها دوباره با هدف پشتوانه‌سازی در کشتی و فراهم‌آوردن زمینه میدان‌دیدن کشتی‌گیران جوان‌تر در آوردگاه لیگ، از ۲۳ تیر برگزار خواهد شد. در این دوره از مسابقات دو تیم از مشهد حاضرند که می‌تواند نویدبخش روز‌های خوش برای کشتی خراسان باشد. البته سرپرست هیئت کشتی خراسان‌رضوی این حضور را نافی حضور تیمی از مشهد در رقابت‌های لیگ‌برتر این فصل نمی‌داند.

اسماعیل حسن‌زاده که با وجود سرپرستی بر هیئت کشتی به‌نظر تمهیدات ویژه‌ای را برای آینده این رشته ورزشی و پربارکردن کارنامه کاری‌اش اندیشیده است، دراین‌باره می‌گوید: «تلاشمان را می‌کنیم تیمی مدعی را روانه لیگ‌برتر کنیم. البته باید بگذاریم زمان هر چیزی برسد، بعد درباره آن صحبت کنیم.» کشتی خراسان‌رضوی با دو تیم مشهدی صنایع غذایی معینی و گروه ساختمانی جاودانی در لیگ دسته‌یک کشتی آزاد این فصل حاضر خواهد بود.

رقبای سخت برای تیم‌های سرسخت

تیم کشتی آزاد صنایع غذایی معینی در گروه C رقابت‌های لیگ دسته‌یک این فصل حاضر است و دیگر نماینده مشهد، گروه ساختمانی جاودانی هم در گروه D قرار دارد. رقابت‌هایی که با شرکت هفده تیم در چهار گروه برگزار می‌‎شود و به‌جز گروه A رقابت‌ها که پنج تیمی است، سایر گروه‌ها چهار تیمی است. در کنار تیم صنایع غذایی معینی مشهد تیم‌های هیئت کشتی سنندج، کارینا شمال‌نور مازندران و قند تنها کرمانشاه حاضرند و در گروه آخر مسابقات هم تیم گروه ساختمانی جاودانی مشهد با کالاآوران ایساتیس تهران، امید لرستان و آکادمی علیرضا حیدری مازندران هم‌گروه است. نکته جالب اینکه در دور بعد بازی‌های تیم‌های اول و دوم هر گروه ضربدری و حذفی به‌مصاف هم می‌روند و احتمال تقابل دو تیم مشهد در مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها وجود دارد.

تیم پرمهره، تیم امیدوار

اسماعیل نجاتیان، احمد محمدنژاد جوان، امیرحسین متقی، طا‌ها خمینه، مجید باقری، مصطفی تقانی و سجاد حسین‌آبادی تنها شماری از نام‌های ملی‌پوش یا کهنه‌کار کشتی جوانان خراسان هستند که به‌عنوان شاگردان مرتضی علیزاده در تیم صنایع غذایی معینی گردهم آمده‌اند.

در مقابل، مسئولان تیم گروه ساختمانی جاودانی که تیمشان را خیلی دیر تشکیل دادند و یک روز قبل از قرعه کشی برای حضور در این تورنمنت به هیئت استان اعلام آمادگی کردند، نفرات بیشتر غیربومی مانند محبی، تیموری و محمدی را به‌عنوان شاگردان رضا افضلی در نظر گرفتند. البته آن‌ها هنوز فهرستشان را تکمیل نکرده‌اند و هاشم مختاری، سرپرست تیم، می‌گوید در چند روز آینده تیمی قدرتمند و امیدوار به قهرمانی خواهند بست.

فهرست مشترک؛ احتمال حاشیه

در فهرست اعلام‌شده مسئولان هر دو تیم، اسامی مشترکی به چشم می‌خورد که ممکن است در آینده به حاشیه میان این دو تیم بدل شود. سعید قهروی، نماینده تیم صنایع غذایی معینی درحالی از کشتی‌گیرانی مثل علیرضا محمدی در تیمش یاد می‌کند که هاشم مختاری، سرپرست تیم گروه ساختمانی جاودانی، هم می‌گوید با محمدی توافق شفاهی داشتند؛ توافقی که البته ممکن است تا قبل از ثبت نهایی قرارداد از بین برود.

بی‌خبری علیزاده از سرمربیگری صنایع غذایی

مرتضی علیزاده یکی از مربیان مشهدی که در آخرین اردوی تیم‌ملی جوانان کنار محسن کاوه و این کادرفنی بود. او می‌گوید تیم را خودش جمع‌وجور کرده است، اما سرمربی شخص دیگری خواهد بود. درحالی‌که سعید قهروی، نماینده باشگاه، او را سرمربی تیم می‌داند. قهروی در پاسخ به اینکه علیزاده خودش را سرمربی تیم نمی‌داند و می‌گوید به‌دلیل مشکلات شخصی نمی‌تواند در کنار تیم باشد، گفت: «ایشان شکسته‌نفسی می‌کنند. سرمربی ما در این مسابقات خود مرتضی علیزاده است.»

قرارداد مشروط جوان

احمد محمدنژاد جوان، نفر اول وزن ۵۷+کیلوگرم تیم‌ملی جوانان، یکی از چهره‌های شاخص تیم مشهد در لیگ دسته‌یک امسال است. البته مدیران تیم صنایع غذایی می‌گویند قرارداد جوان با ما مشروط است. مشروط به اینکه او در رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی بزرگ‌سالان چه نتایجی بگیرد. اگر جوان بتواند دوبنده تیم‌ملی بزرگ‌سالان را به‌دست بیاورد، او دیگر نمی‌تواند با تیم لیگ‌یکی مشهد به میدان برود.

در غیر این صورت او در لیگ دسته‌یک برای تیم صنایع غذایی مشهد به میدان می‌رود. این صحبت‌های قهروی درحالی مطرح می‌شود که محسن کاوه، سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد جوانان، هم گفته است در صورتی که جوان نتواند به تیم‌ملی بزرگ‌سالان ملحق شود، همراه با تیم‌ملی جوانان عازم رقابت‌های آسیایی و جهانی خواهد شد و بعید است این نابغه نوظهور کشتی خراسان در لیگ‌یک کشتی بگیرد.

ماجرای غیبت ۴۲۰ میلیونی آکادمی خادم

یکی از نکات جالب مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته‌یک کشتی، غیبت تیم آکادمی نادری‌خادم در بخش فرنگی بود. تیمی که به‌گفته مسلم نادری‌خادم قرار بود از یک ماه قبل در این رقابت‌ها حاضر شود، اما با مخالفت سرپرست هیئت کشتی استان روبه‌رو شده است. این درحالی است که اسماعیل حسن‌زاده می‌گوید مدیران این تیم خودشان پا پیش نگذاشتند، اما نادری‌خادم مدعی است هیئت از آن‌ها یک چک ضمانت ۴۲۰ میلیونی طلب کرد ه است تا در صورت باخت‌های ۱۰ بر ۰ از این تضمین استفاده شود! نادری‌خادم خاطرنشان می‌کند: «ما هم وقتی دیدیم این‌طور است، عطای کار را به‌لقایش بخشیدیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->