نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

ولسلی ننکا مربی گلر‌های پرسپولیس را بهتر بشناسید

  • کد خبر: ۱۱۴۶۱۵
  • ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
ولسلی ننکا مربی گلر‌های پرسپولیس را بهتر بشناسید
واسیلی ننگا، مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس سوابق بسیاری در دنیای فوتبال دارد و به نظر می‌رسد بتواند مشکلات فصل پیش در این پست را بر طرف کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از انتخاب بدنساز اسپانیایی حالا پرسپولیس با یک مربی دروازه‌بان‌های برزیلی قرارداد بسته تا نیمکت سرخ‌ها از یک نیمکت تمام ایرانی به نصف ایرانی نصف خارجی تبدیل شود.
ولسلی آنتونیو سیمپلیسیو بازیکن پیشین فلامینگوی برزیل که سابقه مربیگری در تیم‌هایی، چون سانتوس برزیل، باشگاه‌ها و تیم ملی قطر را دارد با عقد قراردادی یکساله به پرسپولیس پیوست تا از این پس عهده‌دار آماده‌سازی دروازه‌بان‌های سرخپوشان باشد.
 با جدایی داود فنایی از جمع سرخپوشان ایران، یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت یک برزیلی که کارنامه پرباری هم دارد را برای آماده کردن دروازه‌بان‌هایش به کار بگیرد.
ولسلی آنتونیو سیمپلیسیو از گزینه‌های او برای این منظور بود که در نهایت پس از مذاکرات با رضا درویش، مدیرعامل توافق نهایی حاصل شد و این مربی برزیلی با قراردادی یکساله به پرافتخارترین تیم فوتبال ایران پیوست.
ولسلی آنتونیو سیمپلیسیو سابقه کار با مربیانی چون؛ نیکولاس کوردوا، لوران بلان، لادروپ و خورخه فوساتی را در کارنامه خود دارد. او به‌عنوان مربی در تیم‌های مطرح برزیلی مانند سانتوس کار کرده است، ولی از سال ۲۰۰۳ در فوتبال قطر حضور پیدا کرد و بعد از کار در باشگاه‌هایی چون؛ العربی و الریان به کادرفنی تیم ملی قطر ملحق شد.
این مربی در دوران بازیگری برای تیم‌های فلامینگو، امه‌ریکا، پرتغال، پلوتاس، برگانتینو، نورسته برزیل و در دروان مربیگری در تیم‌های سانتوس، گویاتوبا، کالداس از برزیل، العربی، الریان و تیم ملی قطر حضور داشته است.
او صاحب مدرک درجه A آسیا در سال ٢٠٢١ است و در دوره‌های مربیگری دروازه‌بانی فیفا در سال ٢٠١٢، دوره پیشرفته مربیگری فیفا در سال ٢٠١٦، پنج دوره کارآموزی در باشگاه‌های پورتو، بنفیکا و پاری‌سن‌ژرمن و کارگاه‌های آموزشی مربیگری از ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ در کمپ اسپایر قطر شرکت کرده است.
این مربی به زبان‌های انگلیسی، عربی، اسپانیایی و پرتغالی تسلط دارد و با مربیانی مثل نیکولاس کوردوا، لوران بلان، لادروپ، خورخه فوساتی و... همکاری کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->