استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص
سرخط خبرها

شیخ‌سلمان شخصا جایزه اکرم عفیف، مرد سال آسیا را اهدا کرد + تصاویر

  • کد خبر: ۱۱۴۸۴
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
شیخ‌سلمان شخصا جایزه اکرم عفیف، مرد سال آسیا را اهدا کرد + تصاویر
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی عجیب به قطر سفر کرد تا جایزه مرد سال آسیا ۲۰۱۹ را تقدیم مهاجم السد کند.

به گزارش شهرآرانیوز، اکرم عفیف، مهاجم تیم ملی قطر و عضو باشگاه السد هفته گذشته در رقابت با علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی کشورمان در کسب جایزه بهترین بازیکن سال ۲۰۱۹ آسیا به برتری رسیده بود.
عفیف به خاطر بازی قطر در مسابقات کشور‌های عربی در مراسم بهترین‌های سال آسیا حضور پیدا نکرد و در اقدامی بی سابقه AFC این جایزه را به فرد غایب اهدا کرد. در قانون AFC باید فرد برنده در مراسم حاضر شود در غیر این صورت، جایزه به نامزد دیگر اهدا می‌شود.
شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی عجیب دیگر به دوحه سفر کرد تا شخصا جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را به مهاجم قطری تقدیم کند.

شیخ‌سلمان شخصا جایزه اکرم عفیف، مرد سال آسیا را اهدا کرد + تصاویر


روز گذشته مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در مالزی برگزار شد. سپاهان در گروه D با تیم السد قطر رقیب شد. النصر عربستان و برنده دیدار حذفی (العین امارات، بنیادکار ازبکستان والزوراء عراق) دیگر رقبای شاگردان قلعه نویی هستند.


شیخ‌سلمان شخصا جایزه اکرم عفیف، مرد سال آسیا را اهدا کرد + تصاویر

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->