نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

ساپینتو با جام وارد لیگ می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۱۵۳۰۸
  • ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
ساپینتو با جام وارد لیگ می‌شود؟
دلیل اصرار مسئولان باشگاه استقلال به برگزاری سوپر جام پیش از شروع لیگ این است که ساپینتو با جام قهرمانی سوپر جام وارد لیگ بیست و دوم شود و از لحاظ روحی درسطحی بالا قرار بگیرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، دلیل اصرار برخی مسئولان باشگاه استقلال به برگزاری سوپر جام پیش از شروع لیگ بالا بردن روحیه سرمربی  و بازیکنان جدید است و سران باشگاه استقلال به دنبال راهکاری هستند تا ازاین طریق انگیزه سازی کنند.

علاوه برآن چنانچه استقلال بتواند درفینال جام حذفی از پس نساجی برآید که با توجه به تغییراتی که دراین تیم قائمشهری انجام شده، به خصوص درکادر فنی، هیچ بعید نیست قهرمانی دیگری برای استقلال به دست آید؛ ودر نتیجه سرمربی جدید به یکی از چهار جامی که درمراسم معارفه وعده داد، دست خواهد یافت.

درواقع ساپینتو می‌تواند با برتری در یک بازی به جامی دست یابد و قدری از بار و فشاری که ممکن است درطول فصل نصیبش شود کم کند.

شاید آن روز که ساپینتو در مراسم معارفه چنین وعده بزرگی را داد، چندان تصور نمی‌شد که او چه نیاتی درسر دارد، اما ظاهرا مصطفی آجورلو دراین راه اطلاعاتی به سرمربی جدید داده و به او گفته یکی از جام‌ها به سرعت و درکمترین زمان می‌تواند در دوران مربیگری او نصیب استقلال شود که منظورش همین جام حذفی بوده که اگر سازمان لیگ موافقیت کند، در تاریخ ۲۲ مرداد ماه برگزار خواهد شد و ساپینتو احتمالا سریع‌ترین جام دوران مربیگری‌اش را با استقلال به چنگ خواهد آورد.

حالا باید دید که آیا سازمان لیگ با برگزاری این بازی در زمان درخواستی باشگاه استقلال موافقت خواهد کرد تا ساپینتو در سریع‌ترین زمان ممکن برای استقلال جام بیاورد یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->