سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آیا «رتبه‌بندی معلمان» شامل بازنشستگان می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۱۵۴۸۱
  • ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
  • ۱۶
آیا «رتبه‌بندی معلمان» شامل بازنشستگان می‌شود؟
بر اساس تبصره ۳ ماده ۳ آیین‌نامه قانون رتبه‌بندی معلمان، نیرو‌های فاقد کد شناسه استخدام مورد تأیید سازمان اداری و استخدامی کشور و افراد مأمور به تحصیل مشمول این آیین‌نامه نمی‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، آیین‌نامه قانون رتبه‌بندی معلمان از سوی دولت ابلاغ شد.هیات وزیران در جلسه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور کشور و سازمان اداری استخدامی کشور و دو نفر از اعضای کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر و به استناد ماده ۹ قانون نظام رتبه‌بندی معلمان مصوب ۱۴۰۰، آیین‌نامه اجرایی قانون یاد شده را به شرح زیر تصویب کرد.

ماده ۱ - رتبه‌بندی معلمان مطابق قانون نظام رتبه‌بندی معلمان و این آیین‌نامه به منظور افزایش کیفی فرایند تعلیم و تربیت، اعتلای کرامت و منزلت اجتماعی معلمان، استقرار نظام پرداخت‌ها و بر اساس تخصص و شایستگی‌ها، عملکرد رقابتی معلمان، مهندسی نیروی انسانی، توسعه مستمر و نظام‌مند شایستگی‌های عمومی، تخصصی، حرفه‌ای و تربیتی و کیفیت عملکرد معلمان، تقویت انگیزه و رضایت‌مندی شغلی و ارتقای تعهد و تقویت هویت حرفه‌ای معلمان بر اساس نقشه جامع علمی کشور و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

بر اساس ماده ۲، ارزیابان حرفه‌ای، افراد صاحب نظری که به پیشنهاد و معرفی وزارت از بین اعضای هیأت علمی شاغل یا بازنشسته دانشگاه‌های کشور یا وابسته به وزارت و یا معلمان شاغل و بازنشسته آموزش و پرورش با مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر که از سوی مرکز آموزش مدیریت دولتی بر اساس الگوی ارزیابی حرفه‌ای آموزش داده شده و گواهینامه ارزیابی دریافت می‌کنند. 

بر اساس تبصره ۳ ماده ۳، نیروهای فاقد کد شناسه استخدام مورد تأیید سازمان اداری و استخدامی کشور، کارکنان مأمور یا انتقالی به سایر دستگاه‌های اجرایی(با حفظ پست سازمانی یا بدون آن)، کارکنان مأمور به مدارس غیردولتی(به استثنای مدیران و معاونین که از آموزش و پرورش حقوق دریافت می‌کنند)، نیروهای مازاد یا در اختیار مدرسه، تمام افرادی که از بیش از یک صندوق حقوق دریافت می‌کنند، افرادی که در مرخصی بدون حقوق به سر می‌برند، افراد انتقالی به دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی و افراد مأمور به تحصیل مشمول این آیین‌نامه‌ نمی‌شوند.

فوری:تکلیف معلمانی که رتبه نمی‌گیرند، چیست؟

بر اساس ماده ۵، مشمولانی که پس از ارزیابی نخست، حداقل امتیاز لازم برای احراز رتبه آموزشیار معلم را کسب نکنند، از تاریخ عدم احراز رتبه، برای مدت یک سال به آنها فوق العاده رتبه آموزشیار معلمی پرداخت خواهد شد. این دسته از مشمولان می توانند در فرصت یک ساله با کسب امتیاز لازم و ارزیابی مجدد در یکی از رتبه‌ها قرار گیرند.

 در تبصره ۲ این ماده نیز آمده است: تمام افراد جدید الاستخدام به استثنای متعهدین خدمت و سایر مشمولین دارای قانون خاص به صورت پیمانی به کارگیری خواهند شد و تبدیل وضعیت آنها منوط به کسب امتیازات رتبه مربی معلم و با رعایت سایر قوانین مربوطه خواهد بود و ارزیابی آنها صرفاً پس از دو دوره ارزیابی سالانه صورت می پذیرد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
0
0
برای نیروهای خدماتی رتبه بندی تعلق می گیرد یا نه
چ
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
0
0
همش دروغ بیش نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
0
0
سلام برای بازنشستگان 1401/6/31رتبه بندی شامل می شود؟
فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
بله تعلق میگرد
گشنه ۴سال بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
1
1
دست شما درد نکنه شما همیشه عین عدالت را اجرا میکنید من آن دنیا یخه کسی که حق من را ضایع کرده میگیرم آقای قالیباف حصیری هم نبافتی البته برا من بازنشسته متاسفم برا حدود ۳۰۰ نماینده که یک نفر هم به فکر معلمان باز نشسته نیست از خودم بدم آمد من دیگه آمادهام شناسنامه مرا باطل و وامی برای سنگ قبر و مراسم من بدهید تا بچه هام شرمنده نشوند !.!.!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
0
0
اولش گفتند شامل بازنشستگان بعد از اون تاریخ میشود بعد انکار کردند دروغ گفتن که مالیات نداره اونم برا دولتمردان
ط. ن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
1
0
سلام قبلا نوشته بودید رتبه بندی از تاریخ 1400/6/31اجرا می شود چرا اکنون تغییر دادید و نوشته اید بعداز تاریخ ۱۴٠٠/۶/۳۱
چرا با تغییر خیلی جزئی ما را از رتبه بندی به صورت غیر مستقیم در آوردید
ط ن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
0
0
سلام من مستمره بگیر تامین اجتماعی هستم حقوق شوهر خدا بیامرز میگیرم خودم هم حقوق بگیر هستم معلم هستم نمیدونم من که حقوق شوهرم میگیرم آیا رتبه بندی شاملم می شود
لطفا راهنمایی فرمائید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
0
0
خدا لعنتتون کنه مگر اونای که ۳۰ سال درس دادن چه گناهی کردن که حقوقسوک ۸ تومان باسه با توجو به مدرک حقوق بدید
ع
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
0
0
نیروهای خدماتی رتبه بندی نمیخان
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
0
0
باسلام
کسانی که ۱۴۰۰/۷/۱. بازنشسه شدند سرشان کلاه رفت نباید به
دروغهای این ها اعتماد می کردیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
0
0
همسرم سال ۹۳ فوت شده رتبه بندی تعلق نمی گیره؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
0
0
وزیری که نتواند حق معلمش رو احقاق کند توقع چه اموزشی رو دارد اقا حاج بابایی از شما درخواست میکنیم که حق بازنشستگان مهر ۱۴۰۰ رو درمجلس از وزیر بگیرید ممنون
****
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
0
0
با سلام و درود فراوان خدمت شما
خواهشمندم اطلاع رسانی فرمایید رتبه بندی معلمان شامل بازنشستگان کشوری هم میشود یا نه ؟
طیبه پورجعفرابادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
0
0
حداقل از همون ۱۰ سال پیش که میبایست رتبه بندی را اجرا کنید با توجه به قول های مساعدی که دادید و خیلی از معلمان هر سال استمرار دادند به امید این که تحولی در زندگیشون رخ بده و الان از گردونه این طرح خارج شدن .خدا همیشه ناظر بر اعمال انسانهاست .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
0
1
سلام مهر 1400باز نشسته شدم با31سال خدمت چرا علی الحساب رتبه بندی به ما تعلق نگرفت مگر ما زحمت نکشیده بودیم سرما و گرما و طوفان های 120که هیچ 360روز سیستان میدانید چه مزه ای دارد در انتظار واریز این مبلغ من و دیگر همکارانم هستیم که اگر ریه های مریضمان امان دهدوزنده مان نگهدارد برای مداوا برویم نکنید این بی عدالتی هارا ما که از. شما زیاد نخواستیم حق خودمان را که ساله از جیبمان برداشتید وبرای خودتان سرمایه گذاری کردید به ما برگردانید.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->