آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳ آیین مال‌باختگی | چندخطی درباره کتاب «کلاهبردارِ من» نوشته حنیف قریشی
سرخط خبرها

احسان علیخانی: آماده‌ایم فصل جدید جوکر را با حضور بانوان تولید کنیم

  • کد خبر: ۱۱۵۵۴۷
  • ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
احسان علیخانی: آماده‌ایم فصل جدید جوکر را با حضور بانوان تولید کنیم
احسان علیخانی در قسمت پایانی مسابقه «جوکر» گفت: امیدوارم چارچوب‌های ساخت آثار کمدی مثل جوکر بازتر شود و در صورتی که اجازه دهند از همین فصل بعد خانم‌ها هم به جوکر می‌آیند.

به گزارش شهرآرانیوز، در پایان آخرین قسمت از فصل اول «جوکر»، احسان علیخانی به عنوان کارگردان برنامه به جمع شرکت‌کننده‌ها آمد و با آنها درباره مسائل مختلفی در پشت صحنه این برنامه گپ زد.

علیخانی درباره پروسه تولید جوکر گفت: «قبل از اینکه پروژه راه بیوفتد، با حضور بچه‌های تئاتر و استندآپ کمدین، چهار تا ضبط گرفتیم. اولی خوب از آب در نیامد و واقعا ترسیدم. با خودم گفتم نمی‌شود. در یک مقاطعی نا امیدترین بودم. می‌گفتم نمی‌شود و نمی‌گیرد و مسخره‌مان می‌کنند.»

او در ادامه گفت: «برای دومین بار یک سری بچه‌های تئاتری جدی‌تر آمدند کمکمان کردند. بعد از ضبط سوم، حس کردم ده پانزده درصد داریم به هدف نزدیک می‌شویم و آنوقت تازه با سیامک وارد گفت‌وگو شدم. سیامک که آمد ضبط صفرمان با سیامک و بچه‌های تئاتر و استندآپ کمدین گرفتیم. گفتم اگه بیست سی درصد خود برنامه جذاب باشد با حضور شماها و خلاقیت و خوشمزگی‌تان و همراهی بچه‌های نویسنده‌ و … کار خوب از آب درمی‌آید و بالاخره هم شد.»

در بخشی از این گپ‌وگفت‌ها امیرمهدی ژوله به این نکته اشاره کرد که چرا نباید خانم‌ها در جوکر باشند و گفت: «نمی‌دانم این را پخش می‌کنید یا نه. اصلا مگر می‌شود یک برنامه‌ای فقط مردانه باشد؟ امیدوارم فضایی فراهم شود که همانجور که الان خانواده‌ها کنار هم برنامه را می‌بینند، اهالی هنر و سینما بتوانند با خانواده حضور داشته باشند و خانم‌ها هم در مسابقه شرکت کنند.»

علیخانی هم گفت: «ما اگر فضا باشد کاملا آماده‌ایم برای فصل بعد این کار را بکنیم. اگر اجازه دهند از خدایمان است.»

منبع: فیلم نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->