«هناس» به مناسبت سالروز شهادت داریوش رضایی‌نژاد روی آنتن شبکه نمایش می‌رود + زمان پخش استوری پژمان بازغی در واکنش به فوت مرحوم سعید راد + عکس پیام رئیس سازمان سینمایی به مناسبت درگذشت «سعید راد» نامه صریح وزارت فرهنگ و ارشاد به اداره کار خراسان‌رضوی بابت بازنشستگی خبرنگاران «ایستاده با گرگ» نامزد جایزه ویژه بخش مستند جشنواره روسیه شد حکایت مرد تن لش و گُنده غول‌های بیابان شاعر یا نویسنده نمی‌تواند مانند یک ربات به صورت مداوم، اثر تولید کند درباره بازی زنده یاد «سعید راد» در سریال های تلویزیونی «بک گراند» به شبکه نمایش خانگی آمد زمان تشییع زنده‌یاد «سعید راد» اعلام شد+ جزئیات کمک چهارونیم‌میلیون‌دلاری «جنیفر لوپز» به فلسطین ساخت سریال «پایتخت ۷» در چه مرحله‌ای است؟ «سکوت تلخ» آماده نمایش شد واکنش پرویز پرستویی به درگذشت «سعید راد» + عکس تصویری قدیمی از مرحوم سعید راد و فرزندانش + عکس «گردبادها» گیشه سینمای آمریکا را تصاحب کرد
سرخط خبرها

جیمز کامرون گفته است شاید قسمت ۴ و ۵ «آواتار» را کارگردانی نکند

  • کد خبر: ۱۱۵۵۷۵
  • ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
جیمز کامرون گفته است شاید قسمت ۴ و ۵ «آواتار» را کارگردانی نکند
در حالی که دنیا منتظر اولین نمایش قسمت دوم پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما، «آواتار» (Avatar: The way of water)، است، خبر می‌رسد که کامرون ممکن است دو فیلم بعدی این مجموعه را کارگردانی نکند.

شهرآرانیوز - کامرون در مصاحبه‌ای به امپایر گفته است: «فیلم‌های آواتار تمام‌ وقت و انرژی‌ام را می‌گیرند. من آثار هیجان‌انیگز دیگری هم دارم که در حال توسعه آن‌ها هستم. فکر می‌کنم در نهایت با گذشت زمان -نمی‌دانم بعد از قسمت سه یا بعد از قسمت چهار - می‌خواهم کارگردانی این مجموعه را به کسی بسپارم که مورد اعتمادم است. بنابراین می‌توانم دنبال کار‌های موردعلاقه دیگرم بروم.»

کامرون در ادامه گفته است: «هرچه در مجموعه آواتار پیش می‌رفتم هیجان‌زده‌تر می‌شدم. قسمت چهارم چیزی هیجان‌انگیز است که یک پایان خوب رقم می‌زند. واقعا چیز محشری است. امیدوارم بتوانم آن را بسازم. اما بستگی به بازار  و فروش قسمت دوم و سوم هم دارد. فعلا قسمت سوم را آماده داریم. واقعا امیدوارم که بتوانیم چهار و پنج را هم بسازیم زیرا در نهایت یک داستان بزرگ خواهند شد.»

کامرون قبلا رابرت رودریگز را برای هدایت فیلم Alita: Battle Angel انتخاب کرده بود، فیلمی که او مدت‌ها بود می‌خواست از یک رمان گرافیکی بسازد و طرفداران هم امیدوار بودند او آن را کارگردانی کند. اما کامرون در آن زمان بیش از حد مشغول «آواتار» بود و درنهایت فقط به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و همکار نویسنده کنار رودریگرز باقی ماند.

سم ورثینگتون در نمایی از فیلم «آواتار راه آب»

داستان «آواتار: راه آب» یک دهه پس از وقایع فیلم اول می‌گذرد. این فیلم خانواده سالی (جیک، نیتیری و بچه‌هایشان) را دنبال می‌کند و مشکلاتی که آن‌ها دارند، تلاش‌هایی که برای حفظ امنیت یکدیگر انجام می‌دهند، نبردهایشان برای زنده‌ماندن و مصیبت‌هایی که متحمل می‌شوند.

زوئی سالدانیا، سم ورثینگتون، وین دیزل، سیگورنی ویور، کیت وینسلت، میشل یئو، ادی فالکو، استیون لانگ، جووانی ریبیسی، اونا چاپلین، جامین کلمنت از بازیگران قسمت دوم فیلم «آواتار» هستند.

«آواتار: راه آب» در ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) در سراسر سینما‌های جهان اکران می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->