سرخط خبرها

مرحله ملی مسابقات قرآن و عترت بسیج برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۱۱۵۸۹۸
  • ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
مرحله ملی مسابقات قرآن و عترت بسیج برگزار می‌شود
بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج با شرکت ۲۰۰ منتخب برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مرحله ملی بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج از ۲۱ تا ۲۳ تیرماه در مجتمع فرهنگی ۵ آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار خواهد شد.

از میان ۲ هزار نفری که در سال ۱۴۰۰ در مرحله استانی این مسابقات شرکت کرده بودند ۲۰۰ نفر از متسابقین به مرحله مرحله نهایی راه‌یافته‌اند.

علاوه بر بخش انفرادی، بخش خانوادگی و گروهی نیز در این مسابقات وجود دارد که در هرکدام از آن‌ها ۱۰ خانواده و ۱۰ گروه به رقابت خواهند پرداخت.

حجت‌الاسلام احسان رضایی معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین از یک تغییر در ادوار بعدی مسابقات قرآن و عترت بسیج خبر داده و گفته است: در دوره‌های گذشته شرکت‌کنندگان در مسابقات ملی قرآن در مسابقات قرآن و عترت بسیج هم شرکت می‌کردند که این مسأله اصلاح خواهد شد و از این به بعد شرکت‌کنندگان فقط از میان خود عناصر بسیج انتخاب خواهند.

وی از شکل‌گیری هزار واحد قرآنی بسیج در مساجد برای آموزش عمومی و فعالیت بیش از ۱۰۰ دارالقرآن و  طراحی یک دارالتحفیظ به ازای هر استان خبر داده و افزوده است: پیش‌بینی می‌کنیم از این پس مسابقات قرآن بسیج بر محور خروجی‌های دارالتحفیظ‌ها، دارالقرآن‌ها و واحد‌های قرآنی بسیج باشد.

محمدحسین سبزعلی، محمدحسین سعیدیان و عباس امام جمعه در بخش برادران و الهام ماندگارمهر، معصومه آگاهی و یحیی‌نژاد در بخش بانوان داوری این مسابقات را بر عهده دارند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->