سرخط خبرها

حسین مهری: به زودی همه چیز را درباره «شب‌های مافیا» افشا می‌کنم

  • کد خبر: ۱۱۵۹۱۶
  • ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
حسین مهری: به زودی همه چیز را درباره «شب‌های مافیا» افشا می‌کنم
حسین مهری یکی از شرکت‌کننده‌های حاضر در فینال فینالیست‌های رئالیتی‌شو «شب‌های مافیا» با انتشار پستی به اتفاقاتی که در قسمت دوم افتاد، واکنش نشان داد و به نوعی صحت و سلامت این قسمت را زیر سوال برد.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز چهارشنبه پانزدهم تیرماه گزارشی درباره کیفیت پایین قسمت دوم فینال فینالیست‌های شب‌های مافیا منتشر شد. در این گزارش به این موضوع اشاره شده بود که در بازی دوم تقلب وارد شده و به همین دلیل شهروندان توانستند به راحتی به پیروزی برسند.

در همین برنامه حامد آهنگی اعتراض خود را نسبت به این ماجرا نشان داد که ویدیو صحبت‌های او هم منتشر شد. حالا نوبت به حسین مهری رسیده تا با انتشار پستی صحت و سلامت بازی دوم را زیر سوال ببرد.

او با انتشار عکسی از خود در این برنامه نوشته است :«به زودی همه چیز را درباره فینال فینالیست‌های شب‌های مافیا بهتون توضیح میدم.»

مهری متن خود را اینطور تمام کرده و نوشته: «همیشه سکوت کردم چون به توضیح دادن علاقه‌ای ندارم ولی همیشه هم سکوت خوب نیست.»

دومین قسمت فینال فینالیست‌های شب‌های مافیا روز سه شنبه چهاردهم تیرماه توزیع و پخش شد که کیفیت پایین این قسمت، اعتراض مخاطبان را به همراه داشت.

منبع: فیلم نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->