واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

امام جمعه مشهد: ولایت‌مداری پذیرش حاکمیت ولایی در زندگی اجتماعی است

  • کد خبر: ۱۱۶۳۲۲
  • ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
امام جمعه مشهد: ولایت‌مداری پذیرش حاکمیت ولایی در زندگی اجتماعی است
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ولایت‌مداری در سایه پذیرفتن حکومت و ولایت حضرت امام زمان(عج) حاصل می‌شود و لازمه پذیرش این‌ ولایت، پذیرش حجت امام زمان و ولی‌فقیه است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امروز در خطبه‌های نماز عید قربان در حرم مطهر رضوی با اشاره به حدیث سلسله‌الذهب افزود: ولایت مداری تنها برپایی جشن غدیر و عزای عاشورا نیست، ولایت‌مداری پذیرش حاکمیت ولایی در زندگی اجتماعی است.

آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در خطبه‌های نماز عید سعید قربان که در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهار کرد: از امروز اعیاد دهه ولایت آغاز می‌شود که این ایام متعلق به ساحت اهلبیت (ع) است.

وی افزود: در گذشته و در این ایام، سنت‌هایی وجود داشت که نشان ولایتمدداری و وابستگی ما به اهلبیت (ع) بود که متاسفانه امروزه این سنت‌ها کمرنگ شده است و مردم از فرصت تعطیلی برای مسافرت استفاده می‌کنند. البته مسافرت کردن بد نیست. اما نباید به بهای به هم خوردن فرهنگ ولایی ما تمام شود.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: در هر جایی که هستیم، تلاش کنیم که سنت‌هایی که از گذشته به نام غدیر مرسوم بوده را احیا کنیم. چون شعار الهی وابستگی ما را به پیامبر و اهلبیت پیامبر (ع) ثابت می‌کند.

وی تاکید کرد: امتیاز جریان انقلاب و نظام ما، ولایی بودن آن و وابستگی نظام و حکومت به ولایت اهلبیت (ع) است.
آیت الله علم الهدی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ولایتمداری فقط برگزاری جشن عید غدیر و عزای عاشورا نیست. ولایتمداری در سایه پذیرفتن حکومت مقام ولایت است.

وی تاکید کرد: ولایت عظمای حال حاضر با وجود مقدس بقیه الله (ارواحنا فداه) است و پذیرش این ولایت، ولایت حجت امام زمان (ع) یعنی، ولی فقیه است.

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان این که ولایت الهی به معنای پذیرش حاکمیت الهی در زندگی اجتماعی است، افزود: این که عده‌ای در گوشه و کنار می‌گویند عدالت مقدم بر ولایت است، این افراد نه معنای عدالت و نه معنای ولایت را نفهمیده اند. مگر در غیر جامعه ولایی اجرای عدالت ممکن است؟ عدل کامل در سایه ولایت و حاکمیت الهی قابل اجرا است.

وی تاکید کرد: دشمن از راه‌های مختلف در ما نفوذ می‌کند و گاهی سخنانی را بر زبان برخی جاری می‌کند و آن‌ها هم تصور می‌کنند حرف تازه انقلابی می‌زنند. اما این انحراف و کجروی و جدا شدن از صراط مستقیم و راهی است که شهدا در آن راه جان داده اند. این زمزمه مسمومی که عده‌ای به نام شعار انقلابی تازه و به روز مطرح می‌کنند و عدالت را بر ولایت مقدم می‌دانند، این شعار دشمن و نفوذ فرهنگی دشمن در رگه‌های انقلابی است تا انحراف را از رگه‌های انقلابی جامعه آغاز کنند.

 


بیشتر بخوانید:
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->