نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

میهمانان موقتی در تمرینات استقلال حاضر شده‌اند!

  • کد خبر: ۱۱۶۸۱۷
  • ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
میهمانان موقتی در تمرینات استقلال حاضر شده‌اند!
تمرینات تیم فوتبال استقلال این روزها در حال برگزاری است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تمرینات تیم استقلال برای حضور در لیگ برتر از چند روز گذشته در مجموعه انقلاب آغاز شده است. در این تمرینات، یکسری از بازیکنانی مثل عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، امیرعلی صادقی و ... به دلیل مشخص نبودن وضعیت‌شان در تمرینات حضور ندارند.

با این حال با بازگشت بازیکنان قرضی، تمرینات با حضور تعداد زیادی از بازیکنان برگزار می‌شود. ریکاردو ساپینتو از مسئولان استقلال خواسته در شرایط فعلی برای شناخت از بازیکنان بهتر است اردوی یک هفته‌ای در تهران برگزار شود به طوری که بازیکنان کلا در هتل اقامت داشته باشند.

ساپینتو در جلسه اول تمرینی به بازیکنان گفته که هر کسی بر اساس قابلیتش در تمرینات می‌تواند در استقلال ماندگار شود و اینطور نیست که بخواهیم همه را حفظ کنیم. به هیمن دلیل، استقلالی‌ها با نظر ساپینتو اردوی یک هفته‌ای خود را ادامه خواهند داد.

آرش رضاوند، امین قاسمی‌نژاد، فردین رابط، متین کریم‌زاده و چند بازیکن دیگر که به صورت قرضی راهی تیم‌های دیگر شده بودند به تمرینات استقلال بازگشته‌اند. از میان این بازیکنان دو سه بازیکن باتصمیم ساپینتو خط می‌خورند و باید راهی تیم‌های دیگری شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->