رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد شهروند خبرنگار | درخواست کاهش ایستگاه‌های اتوبوسرانی در محدوده میدان فردوسی تا میدان استقلال مشهد + پاسخ علت دود غلیظ در مترو مشهد چه بود؟ برنامه‌ریزی شهرداری مشهد برای حمایت از خلاقیت و نوآوری ترافیک در بزرگراه‌های مشهد | فوت عابر پیاده درتصادف با سواری در بولوار مصلی (۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۳)  دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد
سرخط خبرها

طهوریان عسکری: تلاش شورای ششم، دست‌یابی به شهرداری الکترونیک است

  • کد خبر: ۱۱۶۹۲۹
  • ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
طهوریان عسکری: تلاش شورای ششم، دست‌یابی به شهرداری الکترونیک است
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تمام تلاش شورای ششم این است به دور از شعار در پایان چهار ساله خود به شهرداری الکترونیم دست یابیم.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید طهوریان عسکری، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد هم که عضو ناظر هیئت مدیره فاوا است، در مراسم رونمایی از گواهینامه مشهد به عنوان نخستین شهر هوشمند کشور گفت: امروز در عصر ارتباطات و عصر فناوری نوین هستیم، عصری که رخداهای زندگی با تجهیزات الکترونیکی را درهم آمیخته و پشت این عصر ارتباطات باز هم هوش و تفکر یک انسان قرار دارد.

قرار گرفتن حوزه خدمات شهری در بستر ارتباطات فناوری

وی اضافه کرد: حوزه فناوری اطلاعات یکی از موضوعات و دغدغه های مهم شورای ششم و‌ مدیریت شهری این دوره است. به نظرم حوزه خدمات شهری هم باید در بستر فناوری ارتباطات درگیر شود و رئیس کمیسیون خدمات شهری هم به این موضوع تاکید دارد که حوزه خدمات شهری از این بستر بهره ببرد.

طهوریان عسکری ادامه داد: مسلما شما در قله توجهات سیاست های مدیریت شهری قرار دارید و این ارتباط دوسویه باید حتما حفظ شود. درهفته های گذشته قطعی من کارت چقدر معضل برای شهر ایجاد کرد که  این نشان از جایگاه ویژه شما در شهر دارد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: در بین همکاران فاوا افرادی داشتیم که به دلیل سهل انگاری و کم توجهی ما اکنون در شرکت های خارجی در حال برنامه نویسی هستند و ما از حضور آن ها محروم هستیم. توجه به منابع انسانی مسولیت سنگینی بر دوش مدیریت شهری است که باید به صورت ویژه توجه به نیروی انسانی و رفع مشکلات آن ها انجام شود.

نگاه ویژه به جهانشهری در بستر ارتباطات فناوری

وی تصریح کرد: یک اتفاق خوب که در شورای پنجم افتاد و باید ادامه داشته باشد هوشمندسازی شهر است که در دوره های قبل به آن پرداخت شد. دوره ششم مدیریت شهری هم توجه مضاعفی را برای جهانشهر شدن در بستر فناوری ارتباطات دارد.

طهوریان عسکری افزود: اگر قرار است شهر را ارزان تر اداره کنیم باید به حوزه فناوری اطلاعات توجه داشته باشیم. تمام تلاش شورای ششم این است به دور از شعار در پایان چهار ساله خود به شهرداری الکترونیم دست یابیم و باید در راستای شهر هوشمند، شهرداری هوشمند و شهروند هوشمند قدم برداریم.

وی خاطرنشان کرد: ما در شورای ششم این قول را دادیم که مردم از داخل خانه های خود به دور از واسطه گری، در بستر فناوری اطلاعات خدمات خود را دریافت کنند و این اتفاق رقم نمیخورد مگر اینکه فناوری ارتباط رشد داشته باشد و از بستر آی تی استفاده شود. باید همت کنیم در یک دوره این بستر را برای شهروندان فراهم کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->