قابلیت‌های جدید اینستاگرام رونمایی شد

  • کد خبر: ۱۱۷۰۵۷
  • ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
قابلیت‌های جدید اینستاگرام رونمایی شد
اینستاگرام اعلام کرد ویژگی اشتراک پولی بیشترین درخواست را از سمت تولیدکنندگان محتوا داشته و اکنون این قابلیت ارائه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، اینستاگرام امسال برنامه اشتراکی خودش را طراحی و اکنون آن را معرفی کرده است. تولیدکنندگان محتوا می‌توانند پست‌های فید را فقط برای مشترکین به اشتراک بگذارند. این محتوا‌ها دارای یک نماد تاج بنفش هستند تا از پست‌های معمولی متمایز شوند. آدام موسری، رئیس اینستاگرام گفت که این ویژگی بیشترین درخواست را از سمت اینفلوئنسر‌ها داشته است.

همچنین یک گزینه چت مشترک جدید نیز اضافه شده که اینفلوئنسر‌ها می‌توانند به دایرکت‌های گروهی با حداکثر ۳۰ کاربر وارد شوند. چت‌های گروهی توسط مسنجر پشتیبانی می‌شوند و کاربران می‌توانند آن‌ها را از صندوق ورودی یا استوری خود شروع کنند.

قابلیت‌های جدید اینستاگرام رونمایی شد

این محتوا‌ها به طور خودکار پس از ۲۴ ساعت به پایان می‌رسند. کاربران دیگر می‌توانند با مراجعه به صفحه دیگران، به این محتوا دسترسی داشته باشند. محتوای Paywalled شامل تصاویر، ویدئوها، استوری‌ها و Lives بایگانی‌شده است.

موسری می‌گوید ده‌ها هزار اینفلوئنسر در ایالات متحده اکنون به برنامه اشتراک اینستاگرام دسترسی دارند. این قابلیت به آن‌ها امکان می‌دهد برای دسترسی به محتوای انحصاری از طرفداران تا ۱۰۰ دلار در ماه دریافت کنند. اینستاگرام در ژانویه آزمایش اشتراک‌ها را با استوری‌های دارای پرداخت و پخش زنده آغاز کرد. مشترکین این ویژگی یک نشان ارغوانی دریافت می‌کنند که در کنار نام کاربری آن‌ها در نظرات و در دایرکت ظاهر می‌شود.

شرکت متا به سازندگان انگیزه‌های دیگری برای جذب مخاطب و اشتراک گذاری محتوا در فیس بوک و اینستاگرام ارائه می‌دهد. ماه گذشته، این شرکت گفت که تا سال ۲۰۲۴ از درآمد سازندگان از طریق برنامه‌ها کمیسیون دریافت نمی‌کند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->