استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

صید بی‌دردسر از بندرعباس

  • کد خبر: ۱۱۷۱۹
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸
صید بی‌دردسر از بندرعباس
آذرخش حاضر نشد، فرش آرا دست پر برگشت
بهنام اخوت - تیم فوتسال فرش‌آرا در هفته بیستم لیگ برتر یک پیروزی بی‌دردسر به دست آورد. مشهدی‌ها که برای انجام دیدار خود در چهارچوب هفته بیستم عازم بندرعباس شده بودند، با آنکه در سالن مسابقه حاضر شده بودند، به دلیل حضور نداشتن آذرخش بندرعباس به یک پیروزی راحت و بی‌دردسر رسیدند. بندرعباسی‌ها که از شب گذشته اعلام کرده بودند به خاطر مشکلات مالی باشگاه و پرداخت نشدن معوقات بازیکنان و کادر فنی حاضر به بازی برابر فرش‌آرا نیستند، تهدید خود را عملی کردند.

غایب همیشگی برابر فرش
نکته جالب توجه در مورد حاضرنشدن بندرعباسی‌ها مقابل فرش‌آرا آن است که تیم جنوبی پیش از این ۲ بار دیگر هم از حضور برابر فرش‌آرا در لیگ برتر فوتسال، خودداری کرده بود! بندرعباسی‌ها فصل قبل و فصل پیش‌تر از آن هم یک بار به خاطر اختلافات با فدراسیون و یک بار دیگر به خاطر بی‌‎تأثیربودن بازی آخرشان برابر فرش‌آرا در سرنوشتشان از حضور در مشهد و بازی با فرش‌آرا خودداری کرده بودند، اتفاقی که مفت و مجانی ۶ امتیاز را به حساب تیم مشهد در فصول گذشته واریز کرده بود.

مرتضایی: می‌دانستیم بازی نیست!
سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد بعد از حاضر نشدن تیم آذرخش بندرعباس در بازی برابر تیمش گفت: «می‌دانستیم این بازی برگزار نمی‌شود، اما خب مجبور بودیم به بندرعباس بیاییم.» مجید مرتضایی خاطرنشان کرد: «آذرخشی‌ها گرفتار مشکلات داخلی و مالی هستند و از شب قبل از بازی هم گفتند در میدان حاضر نمی‌شوند، اما ما مجبور بودیم در زمین حاضر شویم و بعد از اعلام داور مسابقه، به رختکن رفتیم و به هتل برگشتیم.» وی تصریح کرد: «حدود ۱۰۰۰ هوادار آذرخش هم آمده بودند، اما تیم بندری اصلا در سالن حاضر نشد. این اتفاق اگرچه برای ما ۳ امتیاز داشت، از نظر مالی و شرایط مسابقه‌ای به ضرر تیم ما تمام شد.» مرتضایی تأکید کرد: «آذرخشی‌ها می‌دانستند در این بازی حریف ما نیستند و شکست می‌خورند، اما دوست داشتیم در میدان حریف را می‌بردیم.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->