برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

«ستایش ۳» پربیننده‌ترین سریال تلویزیون شد!

  • کد خبر: ۱۱۷۳۱۲
  • ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
  • ۱
«ستایش ۳» پربیننده‌ترین سریال تلویزیون شد!
بر اساس نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما، سریال «مستوران» پربیننده‌ترین سریال سیما در نیمه اول تیر سال ۱۴۰۱ بوده است اما مخاطبان این مجموعه از سریال تکراری ستایش که این روز‌ها از شبکه آی فیلم بازپخش می‌شود هم کمتر است!

به گزارش شهرآرانیوز ، نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان نشان می‌دهد از بین سریال‌های جدید پخش شده در نیمه اول تیر سال ۱۴۰۱، سریال «مستوران» از شبکه یک با ۱۵/۴ درصد مخاطب، پربیننده‌تر از سایر سریال‌ها بوده است.

بر اساس این نظر سنجی این سریال رضایت ۶۹/۹ درصدی بینندگان را در حد «زیاد» کسب کرده است.

همچنین سریال‌های «تازه وارد» از شبکه سه با ۱۰/۴ درصد بیننده و کسب رضایت ۶۳/۵ درصدی از آنان؛ و «وضعیت زرد ۲» از شبکه دو با ۹/۸ درصد، «آقای قاضی» از شبکه دو با ۹/۶ درصد، «داستان یک شهر» از شبکه پنج با ۳/۵ درصد و سریال «آغاز» از شبکه چهار با ۱/۲ درصد بیننده در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

در این نظرسنجی، میزان بیننده‌های سریال‌های تکراری سیما در نیمه اول تیر 1401 مورد بررسی قرار گرفت.

از میان سریال های تکراری، سریال «ستایش ۳» از شبکه آی فیلم با ۲۶/۳ درصد مخاطب، پر بیننده ترین سریال تکراری بوده است. همچنین ۸۶/۲ درصد بینندگان سریال «ستایش ۳» از این سریال در حد «زیاد» رضایت داشت.

بر اساس نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات، سریال «حکم رشد» با ۲۴/۳ درصد مخاطب، سریال پربیننده‌ترین سیما در نیمه دوم خرداد سال ۱۴۰۱ بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
0
0
ازتون خواهش میکنم ستایش ۴ رو بسازین و مریم خدا رحمی رو بیارین که با پسر ستایش ازدواج کنه و همین طور ازتون خواهش میکنم که سپند امیر سلیمانی رو هم بیارین و یه نقش اصلی بهش بدین ازتون واقعا خواهش میکنم چون با این کار بینندگان سریال ستایش هم صد برابر بیشتر میشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->