شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

تغییر دوباره قانون وقت استراحت در مرحله‌نهایی لیگ ملت‌ها

  • کد خبر: ۱۱۷۴۶۵
  • ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
تغییر دوباره قانون وقت استراحت در مرحله‌نهایی لیگ ملت‌ها
در مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال دوباره تیم‌ها می‌توانند از دو فرصت وقت استراحت استفاده کند.

به گزارش شهرآرانیوز، پیش از شروع لیگ ملت‌ها بود که فدراسیون جهانی والیبال تغییراتی را در قانون مسابقات اعمال کرد که یکی از آن‌ها مربوط به وقت استراحت می‌شد. در حقیقت تایید شد که تیم‌ها فقط یک وقت استراحت فنی در امتیاز ۱۲ خواهند داشت.

همچنین فدراسیون جهانی والیبال تایید کرد که مربیان در طول هر بازی تنها یک فرصت گرفتن وقت استراحت خواهند داشت؛ تغییرات قابل توجهی که به منظور افزایش جذابیت مسابقه و همچنین استفاده از زمان به بهترین شکل ممکن رخ داد.

مرحله نهایی لیگ ملت‌ها در بخش زنان طی روز‌های گذشته در کشور ترکیه برگزار شده و یکی از تغییرات قابل توجه در مسابقات به همین بحث وقت استراحت مربوط می‌شد؛ جایی که دوباره به مربیان اجازه داده شد که در هر مسابقه از دو وقت استراحت استفاده کنند. قانونی که به نظر می‌رسد در بخش مردان نیز اعمال خواهد شد.

گفتنی است رقابت‌های مرحله نهایی لیگ ملت‌ها در بخش مردان از روز چهارشنبه در شهر بولونیای ایتالیا آغاز می‌شود و تیم ملی ایران پنجشنبه شب در مصافی فوق‌العاده حساس به مصاف لهستان خواهد رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->