هشدار به مادران باردار برای سزارین‌های تقویمی ۴ کشته و ۱۴ مصدوم ‌در دو حادثه ترافیکیِ خوزستان آغاز تزریق ۲ واکسن جدید کودکان در جنوب کشور تا نیمه اردیبهشت ۱۴۰۳ جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تحویل ۳۰۱ فضای آموزشی جدید در خراسان رضوی طی یک سال گذشته تربت‌جام و تایباد دارای بیشترین افراد فاقد مدارک هویتی در خراسان‌رضوی هستند ویدئو | مشاهده ۴قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه خوش بینی حال جامعه را خوش می‌کند اعمال‌قانون ۱۴۲۰ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۱۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) برای دکتر محمدتقی صراف شیرازی، چشم امید مادران مشهدی درباره چگونگی آموزش سواد مالی به فرزندان و لزوم آن ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد | فوت راکب موتور سیکلت در تصادف با کامیونت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه یکم اردیبهشت ١۴٠٣) | افزایش ابرناکی و وزش باد شدید طرح دغدغه‌های شهروندان با فرماندار مشهد برای تهیه مسکن ملی حریق در یک مهمان‌پذیر اطراف حرم رضوی اطفا شد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) قرعه‌کشی زمین برای خانه‌دار‌شدن ۵۰۰ خانواده روستایی در شهرستان مشهد سرطان روده بزرگ به لحاظ تعداد مبتلا در جایگاه سوم قرار دارد زیرمیزی در کار حقوقی
سرخط خبرها

پیش‌بینی گرد و خاک در شرق و رگبار ورعد و برق در ۵ استان جنوبی (۲۷ تیرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۷۵۵۲
  • ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
پیش‌بینی گرد و خاک در شرق و رگبار ورعد و برق در ۵ استان جنوبی (۲۷ تیرماه ۱۴۰۱)
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید طی روزهای آینده در پنج استان و کاهش نسبی دما در سواحل دریای خزر خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهارکرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی پنج روز آینده در بخش‌هایی از جنوب سیستان و بلوچستان ، جنوب کرمان و هرمزگان به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق گاهی وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. 

وی افزود: این شرایط طی روزهای چهارشنبه تا جمعه (۲۹ تا ۳۱ تیرماه) در بخش‌هایی از جنوب شرق فارس و جنوب بوشهر دور از انتظار نیست علاوه بر این، از اواخر وقت چهارشنبه تا جمعه در سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش پراکنده و کاهش نسبی دما انتظار می‌رود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از امروز تا جمعه (۲۷ تا ۳۱تیرماه) در نواحی شرق و شمال شرق وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: سه شنبه (۲۸ تیرماه) علاوه بر نواحی ذکر شده در بخش‌هایی از مرکز کشور افزایش سرعت باد و در نواحی مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: طی پنج روز آینده با شکل‌گیری متناوب توده‌های گردوخاک روی کشور عراق و انتقال آن به استان‌های مرزی در غرب و جنوب غرب کشور، در این نواحی کاهش کیفیت هوا و کاهش دید انتظار می‌رود.

به گفته ضیاییان از امروز تا جمعه (۲۷ تا ۳۱ تیرماه) دریای عمان و تنگه هرمز مواج خواهد بود همچنین سه شنبه خلیج فارس و از چهارشنبه تا جمعه دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۸ تیرماه) صاف و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۲۹ تیرماه) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۷ و ۲۸ تیرماه) اهواز با دمای ۵۱ و ۵۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۲ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->