سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد
سرخط خبرها

آغاز طرح امداد زمستانه اورژانس ۱۱۵ در استان خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۱۷۶۵
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
آغاز طرح امداد زمستانه اورژانس ۱۱۵ در استان خراسان رضوی
طرح امداد زمستانه اورژانس ۱۱۵ در محور‌های درون و برون شهری زیر پوشش دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه این طرح تا ۲۲ اسفند ادامه دارد اظهار کرد: در این طرح ۲۳۰ پایگاه فعال شامل ۱۲۸پایگاه جاده‌ای و ۱۰۲ پایگاه شهری با آمادگی کامل به صورت ۲۴ ساعته در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی خراسان رضوی آماده خدمات رسانی هستند.
دکتر رضا وفایی نژاد خاطر نشان کرد: در محور‌های برف گیر استان نیز آمبولانس‌های پشتیبان با همه تجهیزات مورد نیاز پیش بینی شده است.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در این طرح ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی مشهد، نیشابور، تربت حیدریه، سبزوار و گناباد و ۴ فروند بالگرد اورژانس هوایی دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد، سبزوار، نیشابور و گناباد آماده خدمت رسانی خواهند بود.
دکتر وفایی نژاد گفت: پیش بینی در خصوص فراخوان نیرو‌های خارج از نوبت برای مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با برف و سرما صورت گرفته است.
وی افزود: مرکز هدایت عملیات بحران EOC، مرکز پایش مراقبت‌های بالینی MCMC و کارشناس اورژانس ۱۱۵ مستقر در مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد نیز در صورت وقوع حوادث غیر مترقبه آماده هماهنگی‌های برون و درون سازمانی برای پذیرش و انتقال بیماران بین مراکز درمانی استان و استان‌های همجوار به مراکز تخصصی و فوق تخصصی هستند.. مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: معاونت درمان نیز برای پذیرش مصدومان ناشی از حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی مرتبط با برف و سرما در ایام طرح امداد زمستانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در آمادگی کامل است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->