محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد چه کسانی می‌توانند در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری رأی دهند؟ نتیجه انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ۱۴۰۳ کی اعلام خواهد شد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

چین و ژاپن دارایی‌های خود از خزانه‌داری آمریکا را کاهش می‌دهند

  • کد خبر: ۱۱۷۶۷۷
  • ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
  • ۱
چین و ژاپن دارایی‌های خود از خزانه‌داری آمریکا را کاهش می‌دهند
چین برای ششمین ماه پیاپی دارایی‌های خود از خزانه‌داری آمریکا را در ماه مه کاهش داد و ژاپن هم سرمایه‌های خود را به فروش رساند.

به گزارش شهرآرانیوز، به‌نقل از رویترز، اطلاعات وزارت خزانه‌داری آمریکا نشان می‌دهد چین و ژاپن دارایی‌های خود از خزانه‌داری این کشور را در ماه مه تا کمترین رقم طی چند سال گذشته پائین آورده‌اند.

دارایی‌های ژاپن از خزانه‌داری آمریکا به ۱.۲۱۲ تریلیون دلار رسیده‌است، یعنی پایین‌ترین رقم از ژوئن ۲۰۲۲.

دارایی‌های ژاپن در آن زمان برابر با ۱.۲۱۱ دلار بود. این رقم در ماه آوریل به ۱.۲۱۸ دلار رسید.

دارایی‌های چین از خزانه‌داری آمریکا هم در ماه مه به ۹۸۰.۸ میلیارد دلار رسید، یعنی پایین‌ترین رقم از ماه مه ۲۰۱۰ که دارایی‌های این کشور برابر با ۸۴۳.۷ میلیارد دلار بود. چین در آوریل ۱.۰۰۳ تریلیون دلار در خزانه‌داری آمریکا سرمایه داشت.

دومین اقتصاد بزرگ دنیا برای ششمین ماه پیاپی دارایی‌های خود از خزانه‌داری آمریکا را کاهش داده‌است.

در کل، دارایی‌های خارجی خزانه‌داری آمریکا در ماه مه تا ۷.۴۲۱ تریلیون دلار کاهش یافت، یعنی پایین‌ترین رقم از ماه مه ۲۰۲۱ و کمتر از ۷.۴۵۵ تریلیون دلار در ماه آوریل.

از نظر معامله‌های انجام‌شده، خزانه‌داری آمریکا در ماه مه ۹۹.۸۴ میلیارد دلار ورودی سرمایه داشت و ۱.۱۵۳ میلیارد دلار از سرمایه‌های خزانه‌داری آمریکا در آوریل خارج‌شده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States of America
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
0
0
پول لازم دارند
نروژ ولی در حال افزایشه....2.5 تریلیون دلار!!!
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->