پلمب ۱۱ واحد صنفی بدلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته بروز مالاریا در ۴ استان برای اولین بار | موارد مالاریا در همسایگان شرقی؛ زنگ خطر برای کشور کوتاه‌شدن قد و علائم قوزپشتی، نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند تأکید بر توجه والدین به تزریق واکسن‌های سرخک، سرخچه و اوریون کودکان  پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | وزش باد و ماندگاری هوای خنک در استان افزایش شیوع یک اختلال خطرناک در ضربان قلب افراد میان‌سال خدا کند انصاف از تبعید برگردد چه سنی برای تنها ماندن کودکان در خانه مناسب است؟ فضاهای درمانی تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی ۹ هزار مترمربع افزایش یافت ۲۷ هزار نفر در خراسان رضوی در صف دریافت وام فرزندآوری | فرماندار مشهد: صف انتظار را با پیگیری خواهیم شکست هفدهمین مدرسه «سه‌شنبه‌های امید» در تبادکان مشهد افتتاح شد امسال ۲۲‌میلیون نهال در خراسان رضوی غرس می‌شود آغاز واکسیناسیون حجاج تمتع خراسان رضوی از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) شیرخوارگاه‌های مشهد خالی شد
سرخط خبرها

مقاصد امن سفر در سال ۲۰۲۰

  • کد خبر: ۱۱۷۶۸
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
مقاصد امن سفر در سال ۲۰۲۰
مؤسسه گالوپ که یکی از معتبرترین مؤسسات نظرسنجی در جهان محسوب می‌شود، با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۹، به معرفی امن‌ترین و ناامن‌ترین کشور‌ها در سال ۲۰۱۸ اقدام کرده است.
مبنای اصلی این نظرسنجی شاخص قانون و نظم است که خود مبتنی بر اعتماد مردم به پلیس محلی، احساس امنیت شخصی آن‌ها و بروز سرقت و حمله به مردم در سال بوده است. هرچه نمره یک کشور بالاتر باشد نشان می‌دهد که مردم آن کشور احساس امنیت بیشتری دارند و برعکس، هرچه امتیاز کمتری داشته باشد، یعنی احساس امنیت مردم در آن کشور کمتر است. بر اساس نظرسنجی انجام‌شده بالاترین امتیاز به ترتیب متعلق به سنگاپور، نروژ، امارات متحده عربی، اسلوونی، ترکمنستان، سوئیس، ارمنستان، فنلاند و تاجیکستان بوده و پایین‌ترین امتیاز‌ها به ترتیب به افغانستان، ونزوئلا، آفریقای جنوبی، برزیل، بوتسوانا، گابون، جمهوری دومینیکن، آرژانتین و لیبریا تعلق داشته است. ایران در رده‌های میانی این نظرسنجی قرار گرفته است. علاوه بر این، وبسایت internationalsos.com که درواقع شرکتی است که در زمینه سلامت جهانی و خدمات ایمنی مسافرتی فعالیت می‌کند، نقشه‌ای را بر مبنای ریسک و امنیت سفر در کشور‌های مختلف دنیا منتشر کرده است که در این بین ایران جزو کشور‌های کم خطر است.

سهم بالای شهر‌های آسیایی در فهرست ۲۰ شهر پربازدید جهان
مؤسسه یورومانیتور ۲۰ شهر پر بازدید جهان در سال ۲۰۱۹ را بر اساس آمار‌های سال ۲۰۱۸ و تخمین گردشگران ورودی سال ۲۰۱۹ معرفی کرده است. این آمار‌ها نشان می‌دهد با اینکه هنگ کنگ برای مدتی است که درگیر اعتراضات و ناآرامی هاست، همچنان پربازدیدترین شهر دنیا به حساب می‌آید. در این فهرست هنگ‌کنگ با ۲۶ میلیون و ۷۱۶ هزار ورودی در رتبه اول شهر‌های پربازدید سال ۲۰۱۹ قرار دارد. بانکوک، لندن، ماکائو و سنگاپور در رتبه‌های بعدی قرار گرفته اند. نکته جالب در این رده بندی جایگاه مناسب شهر‌های آسیایی است که ۷ رتبه از ۱۱ رتبه اول را به خود اختصاص داده اند. از ترکیه و هند ۲ شهر و از تایلند، ۳ شهر در این فهرست قرار دارد. شهر مکه نیز در رتبه بیستم قرار گرفته است.

یکی از ۲۰ جهانگرد معروف یوتیوب به ایران آمد
مارک وینز یکی از ۲۰ چهره شناخته‌شده در یوتیوب است. ویدئو‌های او از غذا‌های خیابانی گاهی اثری شبیه بمب در شبکه‌های اجتماعی دارد. او حالا برای تغییر نگاه گردشگران جهان به ایران سفر کرده است درحالی که رسانه‌های جهانی، ایران را کشوری ناامن معرفی می‌کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->