گل‌محمدی مربی رئال مادرید را برای پرسپولیس می‌خواست!

  • کد خبر: ۱۱۷۶۸۵
  • ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
گل‌محمدی مربی رئال مادرید را برای پرسپولیس می‌خواست!
یکی از مربیانی که سرمربی پرسپولیس برای کادرش می‌خواست سابقه کار در رئال مادرید را دارد!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در روزهای گذشته اعلام شد که یحیی گل‌محمدی نام چند مربی خارجی را به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد تا یکی از آن‌ها به عنوان دستیار اول به این تیم بیایند. آنتونیو کالدورن دوست صمیمی په په لوسادا و فرناندو کاسپار مربی اسبق رئال مادرید گزینه‌های نهایی گل‌محمدی بودند.

در این بین اعلام شد شانس کاسپار برای پرسپولیسی شدن بیشتر بود. تجربه حضور او در رئال مادرید باعث شد تا پرسپولیسی‌ها سراغ او بروند. در مرحله اول مذاکره، به خاطر قیمت بالا طرفین باهم به توافق نرسیدند، اما گفته شد که کاسپار با رقم اعلامی باشگاه پرسپولیس موافقت کرده بود.

نکته جالب اینجاست که این مربی در زمان حضورش در رئال مادرید به عنوان مربی بازپروری بازیکنان کار می‌کرده و تا ۵،۶ سال پیش هم بیشتر مربی بدنساز بوده، اما چند سالی است که به عنوان مربی تمرین دهنده و دستیار کار کرده است.

البته در اواخر هفته قبل بود که اعلام شد باشگاه پرسپولیس با این مربی اسپانیایی به توافق نرسیده و حالا باید دید در نهایت کدام مربی به عنوان دستیار اول یحیی گل‌محمدی مشغول به کار خواهد شد. هر چند که هنوز هیچ مربی خارجی جدیدی به کادرفنی پرسپولیس اضافه نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->