نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

ساپینتو خطاب به بازیکنان استقلال: من را امیدوار کردید

  • کد خبر: ۱۱۸۱۱۴
  • ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
ساپینتو خطاب به بازیکنان استقلال: من را امیدوار کردید
ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال از عملکرد این تیم در اولین بازی تدارکاتی راضی است و رضایتمندی خود را به بازیکنان استقلال اعلام کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، پیش از آنکه تصویری از ساپینتو درکنار کاوه رضایی و محمد حسین مرادمند چشم‌ها را متوجه خود کند، این مربی پرتغالی نشستی خصوصی با بازیکنان استقلال داشت و قبل از شروع تمرین با مردان تیمش صحبت‌هایی کرد که جالب توجه است.

ساپینتو از عملکرد بازیکنان استقلال در اولین بازی تدارکاتی راضی است وبه رغم فشاری که این روز‌ها در اردوی استقلال حاکم است، اما شاگردان بابت تلاشی که می‌کنند، تشکر ویژه کرده است.  

ساپینتو خطاب به بازیکنان استقلال این جملات را گفته است: «با توجه به حضور درتمرینات سخت بدنسازی انتظار زیادی از شما دربازی‌های تدارکاتی ندارم. ضمن اینکه دراین بازی نفرات زیادی را آزمایش کردم. اما تلاش همه شما ستودنی است ومن را به آینده امیدوار کرده است. امیدوارم در بازی‌های تدارکاتی آینده طعم شیرین برد را بچشیم.»

البته سرمربی استقلال قصد دارد محک بیشتر را در روز‌های آتی انجام دهد، اما به طور کلی سرمربی استقلال از شرایط موجود ابراز خرسندی و امیداری کرده است.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->