اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال
سرخط خبرها

زمان برگزاری رقابت استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر بیست و دوم

  • کد خبر: ۱۱۸۶۱۸
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۷
زمان برگزاری رقابت استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر بیست و دوم
با قرعه کشی لیگ برتر، استقلال و پرسپولیس باید در هفته‌های پایانی لیگ به مصاف یکدیگر بروند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، با قرعه‌کشی لیگ برتر بیست و دوم، زمان برگزاری دیدار حساس دو تیم پایتخت، استقلال و پرسپولیس هم مشخص شد.

به این ترتیب سرخابی‌های پایتخت باید در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف هم بروند. این دیدار پس از برگزاری جام جهانی قطر برگزار خواهدشد.

در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر استقلال باید در مصافی حساس به مصاف سپاهان اصفهان برود.

دیدار استقلال و سپاهان در هفته اول به نوعی دربی پرتغالی‌های لیگ برتر هم هست. ساپینتو در این سو جانشین فرهاد مجیدی، قهرمان بی شکست لیگ شده و در آن سو، محرم نویدکیا نیز جای خود را به مورایس داده‌است. این دیدار در تهران برگزار خواهدشد.

پرسپولیس نیز باید در هفته نخست به مصاف ذوب آهن برود. این دیدار در فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود، جایی که در فصل قبل پرسپولیس نتوانست به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک مقابل شاگردان تارتار دست یابد.

استقلال و سپاهان نیز در آخرین تقابل خود در لیگ برتر به همین نتیجه در نقش جهان اصفهان دست یافتند.

تراکتور دیگر مدعی این فصل نیز با بردیف در سیرجان باید به مصاف گل گهری برود که در فصل نقل و انتقالات خیلی خوب کار نکرده و بازیکن خاصی نخریده است.

محمد خدابنده لو بزرگ ترین بازیکنی است که قلعه نویی در تابستان تا این لحظه جذب کرده، اما بازیکنانی مثل سعید صادقی، امین قاسمی نژاد، میلاد زکی پور، محمدرضا خانزاده و ... از جمع سیرجانی ها جدا شده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->