نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تساوی چیپس کامل در روز باخت فرش آرا

  • کد خبر: ۱۱۸۶۰۳
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶
تساوی چیپس کامل در روز باخت فرش آرا
سهم نمایندگان مشهد در سومین هفته لیگ برتر فوتسال ایران تنها یک امتیاز بود.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته سوم لیگ برتر فوتسال ایران، امروز با برگزاری ۷ مسابقه در شهر‌های مختلف دنبال شد که در مهم‌ترین بازی‌ها تیم چیپس کامل در سالن شهید بهشتی، با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ مقابل مقاومت البرز متوقف شد و فرش آرا دیگر نماینده لیگ برتری مشهد هم در قم مقابل فردوس این شهر با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد.

اولین امتیاز چیپس ثبت شد
چیپس که این هفته تغییرات مدیریتی کلان هم داشت، برای اولین بار در لیگ امسال، طعم میزبانی را تجربه کرد. شاگردان محسن جنگی که در دو هفته اول، امتیازی به دست نیاورده بودند، مقابل مقاومت که اتفاقادر همسایگی خودشان در جدول بود، کار سختی داشتند. ۳ امتیاز این بازی برای چیپسی‌ها از نان شب هم واجب‌تر بود.
سالن بهشتی مشهد امروز یک بار دیگر هوداران فوتسال را روی سکو‌های خود داشت و علاقه‌مندان به تیم چیپس در تمام دقایق بازی سفید پوشان را تشویق می‌کردند.
شاگردان محسن جنگی در این مسابقه با درخشش رحیمی، گلر جوان تیم‌شان موفق شدند اولین امتیاز لیگ امسال را کسب کنند.

شکست دور از انتظار فرش در قم
تیم فوتسال فرش آرا هم امروز به میهمانی تیم فردوس قم رفت. تیم میزبان در هفته‌های گذشته چندین بار تهدید به کناره گیری از این رقابت‌ها کرده بود و حال و روز چندان خوبی هم نداشت. شاگردان قدرت بهادری که در دو هفته ابتدایی یک برد و یک باخت را در کارنامه داشتند، امروز برای رسیدن به برد، دست به هر کاری زدند، اما در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خوردند.
فردوس با این پیروزی به اولین برد خود در لیگ امسال رسید و به رده ششم جدول صعود کرد و فرش آرا هم با همان ۳ امتیاز هفته اول در رده نهم جدول جا خوش کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->