ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید به تصویب دولت رسید | افزایش جریمه رانندگی تصویب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر نوروزی در بوستان غدیر مشهد (۸ فروردین ۱۴۰۳) مراسم وداع با پیکر شهید حاج ابوالفضل لطیف زاده در مشهد (۸ فروردین۱۴۰۳) + ویدئو صندوق بین‌المللی پول ۸۸۰میلیون دلار وام به اوکراین داد | زلنسکی: خرجِ مبارزه با تهاجم روسیه می‌شود
سرخط خبرها

فرمانده کل سپاه: فناوری‌های جدید را در شرایط تحریم به دست آوردیم

  • کد خبر: ۱۱۸۹۸۱
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸
فرمانده کل سپاه: فناوری‌های جدید را در شرایط تحریم به دست آوردیم
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیست و هفتمین دوره همایش دانشجویی طرح ولایت گفت: فناوری هدایت پهپاد و فناوری‌ موشکی را در شرایط تحریم به دست آوردیم.

به گزارش شهرآرانیوز، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش دانشجویی طرح ولایت در مشهد گفت: فناوری هوش مصنوعی هدایت پهپاد و فناوری هدایت موشک‌های بالستیک را در شرایط تحریم به دست آوردیم.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی افزود: با این فناوری یک پهپاد می‌تواند از هر نقطه بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر مسافت را طی کند و هدف متحرک و یا نقطه خاصی را مورد هدف قرار دهد.


وی تصریح کرد: به فناوری‌های قوی‌تر از این‌ها نیز دست یافته ایم. امروز در فناوری کوانتوم از دیگران عقب نیستیم.


فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما رهبری داریم که تمرکز دشمن را بر هم زده است گفت: رهبر معظم انقلاب امروز، هم برای کشور قدرت سازی کردند و هم برای پیشرفت کشور راهبرد جامعه و نقشه جامع ارائه فرمونده اند.


سردار سلامی گفت: نباید به اراجیف دشمن و پژواک کنندگان اراجیف دشمنان در داخل گوش دهیم؛ ما در حال پیروز شدن هستیم و چیزی برای موفقیت کم نداریم.


وی افزود: وقتی یک مکتب، رهبر و ملت بزرگ، در برابر دشمن قرار گیرد، قوی می‌شود و ما امروز قوی هستیم.


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تحریم‌های جهانی که علیه ما اعمال شد اگر به هر کشور دیگری تحمیل می‌شد عبور از آن برایش ناممکن بود. می‌دانیم که مشکل وجود دارد، اما می‌دانیم پیمودن قله‌ها نیز سخت است.


سردار سلامی افزود: اسلام بدون قدرت به حاکمیت نمی‌رسد. برای حاکمیت باید قدرت بسازیم و محدود به مرز جغرافیایی نشویم. ما همیشه با تمرکز قوای دشمن مواجهیم باید پیشانی قدرت را وسیع کنیم.
وی گفت: در همین راستا کار انقلاب، پراکنده سازی و متفرق کردن و وسعت دادن به جبهه مقاومت بود و اکنون در لبنان مقاومتی شکل گرفته است که تاثیر منطقه‌ای دارد، در سوریه، عراق و یمن نیز چنین قدرت‌های ایجاد شده اند.


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه راهبرد دشمن تغییر نکرده است افزود: تحریم اقتصادی، فشار حداکثری برای انزوا، عملیات روانی، جنگ رسانه ای، تهاجم فرهنگی و تلاش برای برهم زدن ثبات داخلی و فوران تروریسم در منطقه برخی از اقدامات دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی است.
سردار سلامی گفت: قبل از انقلاب، کشور ایران در جغرافیای سیاسی غرب توصیف می‌شد و پادشاهان ایران مهره سیاسی شطرنج قدرت‌های دیگر بودند. امروز غربی‌ها و کسانی که به دنبال بازگشت مجدد و غارت ثروت این کشور هستند می‌خواهند پادشاهان مستبد و مستعمره دست‌نشانده را تطهیر کنند.


وی افزود: از روزی که انقلاب اسلامی پیروز شد و به استقلال رسیدیم و آمریکایی‌ها فرار کردند تاکنون، این کشور فرش قرمز زیر پای مقام آمریکایی پهن نکرده است و آن‌ها و همه جا بجز ایران رفتند.


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران امروز عصاره و تراکم یک جهاد در چهار دهه نبرد سخت با قوی‌ترین قدرت‌های تاریخ بشر است. در زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد ۴۰ درصد قدرت اقتصادی در دست آمریکا بود و امروز قدرت اقتصادی آمریکا به ۲۰ درصد کاهش یافته است. ما در مقابل کشوری هستیم که بودجه نظامی آن بیش از ۷۰۰ میلیارد دلار و به اندازه همه کشور‌های دنیا است.
سردار سلامی افزود: این‌ها نشان می‌دهد که اراده چه کشوری را سلب کردیم و به پایگاه نظامی چه کشوری حمله کردیم.


وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر مبنای ارزش‌های اعتقادی است افزود: به همین دلیل انقلاب اسلامی جغرافیای نفوذ وسیعی دارد و پویا و پیشرونده است.


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن، انقلاب اسلامی را شناخت و جنگ را علیه ما تحمیل کرد تا نظام را بشکند، اما ملت ایران با منطق ایستادگی و نفوذ امامت و ولایت ایستاد و پیروز شد. با فداکاری ده‌ها هزار شهید، جانباز و ایثارگر جنگ را به پیروزی رساندیم. این کشور با مجاهدت شهیدان و جانبازان ایثارگران به این نقطه رسیده است.


مرحله دوم بیست و هفتمین دوره طرح ولایت دانشجویی با حضور سه هزار دانشجو تا ۱۴ شهریور در مشهد ادامه دارد.

 
منبع: صدا و سیما
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->