آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

۱۵۰ نجاتگر درپی مفقودین احتمالی در فیروزکوه هستند

  • کد خبر: ۱۱۹۱۳۰
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
۱۵۰ نجاتگر درپی مفقودین احتمالی در فیروزکوه هستند
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این که امداد رسانی در فیروزکوه ادامه دارد، گفت: بالغ بر ۱۵۰ نجاتگر مشغول امداد رسانی هستند و جستجو برای یافتن مفقودین ادمه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار داشت: پس از منطقه امامزاده داوود، چند شهرستان استان تهران از جمله فیروزکوه درگیر سیلاب و انباشت گل و لای هستند.

وی گفت: با توجه به بارش های مکرر و گسترش سیل در فیروزکوه، تیم های پشتیبان استان های معین از جمله سمنان و مازندران نیز وارد این شهرستان شدند.

فتحی تصریح کرد: بالغ بر ۱۰۰ نجاتگر و نیروی عملیاتی در فیروزکوه در حال امداد رسانی هستند و این عملیات در چهار روستای این شهرستان در حال انجام است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این که بالگرد سازمان امداد و نجات هلال احمر و همچنین قطارهای راه آهن در این عملیات همکاری لازم را داشتند، اضافه کرد: در این عملیات بالغ بر ۱۶ خودروی عملیاتی و آمبولانس، دو واگن قطار، یک فروند بالگرد، یک خودروی ارتباطات، سه تیم سگ های زنده یاب از در عملیات جستجو، امداد و نجات حضور دارند.

فتحی عنوان کرد: در این عملیات، یک هزار و ۲۷۹ بسته غذایی، هزار و ۸۰۰ تخته پتو، ۶۰۰ تخته موکت، ۱۰ هزار و ۶۰۴ آب معدنی و... بین سیل زدگان توزیع شد.

وی ادامه داد: تا این لحظه پنجاه خانوار نیز اسکان اضطراری دیدند و عملیات اسکان و تغذیه اضطراری برای حادثه دیدگان ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->