صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند
سرخط خبرها

آقای اسکوچیچ، استقلال در تهران هم تمرین می‌کند!

  • کد خبر: ۱۱۹۱۴۳
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
آقای اسکوچیچ، استقلال در تهران هم تمرین می‌کند!
سرمربی تیم ملی درحالی که درهیچ یک از تمرینات استقلال در تهران حضور نیافت به طور سرزده در تمرین استقلال در ترکیه حاضر شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حضور دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی در تمرینات استقلال با موجی از شگفتی همراه شده است. این حضور درحالی چشم‌ها را به سمت و سوی خود کشانده که سرمربی تیم ملی هیچ گاه در تمرینات تیم‌ها در تهران حاضر نشده است و در تمام طول دورانی که سکان هدایت تیم ملی را به عهده دارد، حتی یک بار هم به تمرین تیم استقلال در تهران نرفته است.  

سرمربی تیم ملی، اما درست در دوران بدنسازی استقلال در اردوی ترکیه به محل تمرین این تیم رفته و از سوی بخش رسانه‌ای تیم ملی نیز اعلام شده که این حضور به جهت بررسی وضعیت بازیکنان استقلال بوده در حالی که در این زمان از دوران بدنسازی به طور دقیق نمی‌توان میزان آمادگی بازیکنان را تخمین زد که این خود دلیلی بر بی اهمیتی حضور سرمربی تیم ملی در تمرینات استقلال است.

به هرحال این حضور شاید برای سرمربی تیم ملی یک برد رسانه‌ای تلقی شد، اما در عمل هیچ بار فنی به همراه نداشت و فقط خرج اضافه روی دست فدراسیون فوتبال گذاشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->