تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده سرماخوردگی‌ها کروناست تاکید معاون استاندار خراسان‌رضوی بر راه‌اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب سومین رستوران متخلف در طرقبه‌شاندیز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید
سرخط خبرها

گرد و خاک و باران در راه مشهد (۸ مردادماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۹۲۳۱
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
گرد و خاک و باران در راه مشهد (۸ مردادماه ۱۴۰۱)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز حداکثر دمای هوای امروز مشهد ۳۴ درجه و حداقل ۲۲ درجه درجه خواهد بود و از ساعات بعدازظهر بارش باران را خواهیم داشت.

گروه جامعه| شهرآرانیوز؛ زهرا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، فریمان با ۱۸ درجه خنکترین و سرخس با ۴۱ درجه گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. طی این مدت دمای هوای مشهد بین ۲۳ و ۳۷ درجه در نوسان بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان تایباد ۵۰ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

وی افزود: امروز حداکثر دمای هوای امروز مشهد ۳۴ درجه و حداقل ۲۲ درجه درجه خواهد بود و از ساعات بعدازظهر بارش باران را خواهیم داشت.

عنایتی ادامه داد: از امروز به تدریج از شمال غرب بارش‌های رگباری آغاز خواهد شد که توام با رعد و برق و در نواحی مستعد بارش تکرگ را خواهیم داشت. بارش‌ها نقاط مرکزی و شمالی استان را نیز درگیر می‌کند.

به گفته وی، با توجه به رگباری بودن بارش نواحی شمالی ارتفاعات هزار مسجد، بینالود و در برخی نقاط مرکزی احتمال روان‌آب و سیلاب دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از یکشنبه عصر از شدت و گستره بارش‌ها کاسته خواهد شد و محدود به ارتفاعات شمالی استان خواهد شد. همچنین طی این مدت وزش باد به ویژه نواحی بادخیز غربی، شرقی و جنوبی گاها شدید توام با گردوخاک، کاهش دید و‌کیفیت هوا خواهد بود.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته ۵۲ بوده است، اما هم‌اکنون شاخص کیفیت هوا ۶۷ در شرایط قابل‌قبول قرار گرفته است. این شرایط هوایی احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس احتمال تشدید بیماری‌های قلبی یا ریوی در بیماران قلبی و سالمندان را در پیش دارد. بر این اساس توصیه می‌شود افراد خیلی حساس در صورت امکان فعالیت‌های طولانی یا سنگین را کاهش دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->