نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه
سرخط خبرها

«پوگبا» غایب بزرگ جام‌جهانی

  • کد خبر: ۱۱۹۲۳۹
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
«پوگبا» غایب بزرگ جام‌جهانی
بدشانس‌ترین ستاره این روز‌های فوتبال جهان را بشناسید

به گزارش شهرآرانیوز؛ هافبک جدید و سیه‌چرده یوونتوس به‌دلیل مصدومیت از ناحیه زانو که در تمرینات متحمل شده بود، ممکن است از حضور در جام‌جهانی امسال در قطر محروم شود. پل پوگبا که اوایل این ماه به یوونتوس ملحق شده بود، هفته گذشته در زمین تمرینی در لس‌آنجلس مینیسک جانبی زانوی راستش پاره شد. انتظار می‌رفت این بازیکن ۲۹ساله به‌جای سفر با غول‌های سری‌آ و ادامه به تور پیش‌فصل، در ایالات‌متحده تحت عمل جراحی قرار بگیرد، اما به ایتالیا بازگشت تا به یک متخصص مراجعه کند و تشخیص دهد که چه درمانی برای زانوی آسیب‌دیده‌اش لازم است.

طبق گزارش نشریه «گاتزتا»، دو رویکرد احتمالی برای مصدومیت او وجود دارد و یکی از آن‌ها می‌گوید که ممکن است پوگبا جام‌جهانی قطر را از دست بدهد و تا سال۲۰۲۳ در حاشیه باقی بماند. یکی از این رویکرد‌ها به برداشتن تکه‌ای از مینیسک اشاره می‌کند که باعث می‌شود پوگبا بین چهل تا شصت روز از میادین دور بماند، اما این عمل جراحی برای بازیکنان جوان‌تر مناسب است و می‌تواند بر تحرک او اثر بگذارد. گزینه دیگر بخیه‌زدن ضایعه است، اما این ممکن است به چهارپنج ماه طولانی دوران نقاهت نیاز داشته باشد و با نزدیک‌شدن به جام‌جهانی در ماه‌های نوامبر و دسامبر، بعید به‌نظر می‌رسد که او در ترکیب تیم‌ملی فرانسه حضور داشته باشد.

پوگبا قبل از تصمیم‌گیری به یک متخصص مراجعه خواهد کرد تا شاید بتواند راهی برای حل مشکل خود پیدا کند. او که در جام‌جهانی قبلی با فرانسه قهرمان جهان شده است، برای حضور در جام‌جهانی امسال ریسک جدایی از یونایتد و پیوستن به تیم سابقش را پذیرفت، ولی وضعیت او به‌خوبی پیش نمی‌رود. ستاره فرانسوی می‌خواهد هر طور شده خودش را به جام‌جهانی برساند، ولی قبل از آن باید اوضاع فنی مطلوبی داشته باشد، چون در غیر این صورت بعید است دیدیه دوشام او را در ترکیب خروس‌ها قرار دهد.

باشگاه یوونتوس در بیانیه‌ای که قبل از بازگشت پوگبا به ایتالیا منتشر کرد، نوشت: «پوگبا به‌دنبال ناراحتی در زانوی راستش تحت معاینات رادیولوژیکی قرار گرفت که نشان‌دهنده ضایعه مینیسک جانبی بود. او در چند ساعت آینده تحت مشاوره تخصصی ارتوپدی قرار خواهد گرفت. بنابراین، برای ادامه درمان، در سفر به دالاس شرکت نمی‌کند.» مصدومیت پوگبا همچنین ممکن است یوونتوس را مجبور کند درباره نقل‌وانتقالات خود برای پرکردن خلأ خط هافبک تجدیدنظر کند. بانوی پیر مشتاق بود تا عرصه را حسابی پاک‌سازی کند و قرار بود که پس از فسخ قرارداد آرون رمزی، آدرین رابیو و آرتور ملو هم جدا شوند.

بااین‌حال، اگر نتایج حاکی از دوربودن پوگبا از میادین به‌مدت چندین ماه باشد، باشگاه ممکن است یکی از هافبک‌ها را حفظ کند. مصدومیت پوگبا بازتاب زیادی در دنیای فوتبال داشته است و چند تن از اهالی فوتبال به این اتفاق واکنش نشان داده‌اند. یکی از این افراد بوفون، دروازه‌بان افسانه‌ای تاریخ باشگاه یوونتوس، است که دراین‌باره گفته است: برای پل متأسفم. او با بازگشت به تورین تصمیم درستی گرفت. یوونتوس تیم و محیطی مناسب و ویژه برای پوگباست. وقتی او ریکاوری کند و برگردد، می‌تواند یک غول تعیین‌کننده در سری‌آ باشد.

مشابه همین اتفاق چهار سال قبل برای ساموئل اومتیتی، ستاره بارسلونا و تیم ملی فرانسه رخ داد و زندگی ورزشی او تحت تاثیر قرار گرفت. ساموئل اومتیتی در آستانه جام جهانی ۲۰۱۸ از مشکلات زانو رنج می‌برد، اما به جای خداحافظی با این مسابقات، گزینه درمان موقت را انتخاب کرد و در نهایت با لباس تیم ملی فرانسه جام قهرمانی را بالای سر برد. اما از آن مقطع به بعد ساموئل اومتیتی به وضوح از مسیر خود خارج شد و مصدومیت‌های بی‌پایان او را به جایی رسانده که کمتر تیمی در اروپا حاضر به جذب این بازیکن است.

پس از مصدومیت پوگبا حالا منابع ایتالیایی اعلام کرده‌اند که یوونتوس با لاتزیو تماس داشته تا پیشنهادش را برای خرید میلینکوویچ ساویچ ارائه کند. ظاهراً یووه در نظر دارد که بازیکن صرب را با قراردادی قرضی دارای بند خرید اجباری ۵۰ میلیون یورویی از لاتزیو به خدمت بگیرد. این در حالی است که به نظر نمی‌رسد کلودیو لوتیتو مالک باشگاه لاتزیو حاضر به کاهش رقم درخواستی قبلی‌اش برای فروش این بازیکن (بین ۷۰ تا ۸۰ میلیون یورو) باشد و علاوه بر این او ممکن است ترجیح دهد که بازیکن تیمش را به مشتریان خارجی او از جمله آرسنال، منچستریونایتد و چلسی بدهد تا به یک رقیب مستقیم مانند یوونتوس.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->