حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

حرکت عجیب کمیته ملی المپیک در قبال تیم ملی امید: لباس‌ها را پس بدهید!

  • کد خبر: ۱۱۹۸۲۳
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
حرکت عجیب کمیته ملی المپیک در قبال تیم ملی امید: لباس‌ها را پس بدهید!
مدیر تیم ملی امید، اقدام عجیب کمیته ملی المپیک در خصوص پس گرفتن اقلامی که به تیم ملی داده شده بود را تایید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، اردوی تیم ملی فوتبال امید روز گذشته به علت تکمیل نشدن فهرست این تیم لغو شد و تیم ملی از اعزام به مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی انصراف داد و بازیکنان و مربیان این تیم راهی خانه‌های خود شدند.

روز گذشته اقلام تهیه شده از سوی کمیته ملی‌المپیک که در اختیار بازیکنان، مربیان و تدارکات تیم ملی امید قرار گرفته بود، پس گرفته شد و اعضای تیم ملی بعد از تحویل دادن وسایل دریافتی از سوی کمیته ملی المپییک، هتل را ترک کردند.

این اقلام شامل چمدان، کیف، لباس هتلی، لباس تمرین، کفش و ... می‌شد که کمیته ملی المپیک به علت انصراف امید‌های فوتبال ایران از حضور در مسابقات، آن‌ها را پس گرفته است.

فراز فاطمی، مدیر تیم ملی فوتبال امید با تایید این موضوع گفت: کمیته ملی المپیک این اقلام را داده بود و از ما هم پس گرفت. به نظرم مشکلی هم ندارد. آن اقلام برای حضور در مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی تهیه شده بود، اما ما از این بازی‌ها کنار رفتیم و طبیعی است که اقلام را هم پس بدهیم.

او با بیان اینکه اقلام ارائه شده از سوی کمیته ملی المپیک در اردوی تیم ملی استفاده نشده است گفت: فقط تیشرت‌های هتلی بود که استفاده کردیم. به ما گفتند اقلام استفاده شده را ندهید. این اقلام شامل چمدان، کفش، گرمکن و لباس بود که می‌خواستیم برای حضور در رژه بازی‌ها استفاده کنیم. به نظرم حق طبیعی کمیته ملی المپیک بود که پس گرفت، چون به مسابقات نرفتیم، از ما تحویل گرفتند و بعد در اردو‌ها و سفر‌های تیم ملی امید این البسه را به ما می‌دهند. هیچ مشکلی نداریم.

او درباره استفاده از این البسه در تمرینات تیم ملی طی ۵، ۶ روز گذشته گفت: ما هنگام تمرینات از اقلام فدراسیون فوتبال استفاده کردیم و قرار بود برای حضور در ترکیه و هتل از اقلام کمیته ملی المپیک استفاده کنیم.

تیم ملی فوتبال امید یکی از تیم‌های اعزامی از سوی کاروان ایران به مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی بود و از ماه‌ها قبل تدارکات لازم برای این منظور انجام شده بود، اما بعد از شروع اردوی ایران در تهران، برخی باشگاه‌ها بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار ندادند و فقط ۱۶ بازیکن همراه تیم ملی امید بودند.

با توجه به اینکه بازی‌ها هر دو روز یک بار برگزار می‌شود، کادر فنی تیم ملی بر داشتن ۲۳ بازیکن و استفاده از دو تیم مختلف در هر بازی تاکید داشت که این مساله نهایی نشد و مهدوی‌کیا برای حفظ سلامتی بازیکنان و جلوگیری از مصدومیت آن‌ها، تصمیم به انصراف از این بازی‌ها گرفت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->