معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

نمایش تصاویر در اینستاگرام دستخوش تغییرات می‌شود

  • کد خبر: ۱۲۰۳۰۳
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
نمایش تصاویر در اینستاگرام دستخوش تغییرات می‌شود
رئیس اینستاگرام از اعمال تغییراتی در نمایش عکس‌های این شبکه اجتماعی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، تغییرات اخیر اینستاگرام و توجه آن روی ویدیوهای Reels چندان مورد استقبال کاربران قرار نگرفته بود و «آدام موسری»، رئیس این شبکه اجتماعی با دفاع از این تغییرات گفته بود که «به تمرکز روی ویدیوها ادامه می‌دهیم». حالا موسری در بیانیه جدیدی توضیح داده که اینستاگرام طی «یک یا دو هفته دیگر» آزمایش عکس‌های با نسبت تصویر ۹:۱۶ را آغاز خواهد کرد تا با ویدیوهای تمام صفحه Reels آن مطابقت داشته باشند.

موسری در طول برنامه Ask Me Anything این هفته خود گفت: اکنون می‌توانید ویدیوهای بلند داشته باشید، اما نمی‌توانید عکس‌های بلند خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. بنابراین فکر کردیم شاید باید هر دو به یک اندازه باشند.

نمایش عکس‌ها به صورت تمام صفحه در اینستاگرام

اینستاگرام در نمایش تصاویر تغییرات ایجاد می‌کند

در حال حاضر اینستاگرام عکس‌های عمودی را با نسبت تصویر تقریبا ۴:۵ نمایش می‌دهد که این اندازه برای تمام عکس‌ها مناسب نیست. اما با وجود پشتیبانی از عکس‌های باریک‌تر و بلندتر (نسبت تصویر ۹:۱۶)، عکس‌ها تمام فضای فید اصلی برنامه را پر خواهند کرد.

اینستاگرام در چند وقت گذشته تلاش زیادی کرده تا پلتفرم خود را بیشتر شبیه تیک‌تاک کند یا رقابت خود با آن را به‌صورت جدی‌تری پیش ببرد. با این حال، چنین تصمیمی با واکنش بسیار شدید کاربران مواجه شده است.

داده‌های خود این شرکت نشان می‌دهد که طراحی‌ اصلاح‌شده و جدید اینستاگرام به‌قدری موردپسند کاربران قرار نگرفته که برخی از آن‌ها تصمیم گرفته‌اند کمتر از این برنامه استفاده کنند. موسری در همین رابطه، هفته گذشته در مصاحبه‌ای گفته بود: «فکر می‌کنم باید یک گام بزرگ به عقب برداریم، دوباره جمع شویم و بفهمیم که چگونه می‌خواهیم به جلو پیش برویم.»

با این وجود، تصمیم این شبکه اجتماعی برای پشتیبانی از تصاویر بلندتر نشان می‌دهد که آن‌ها همچنان قصد دارند به ارائه تجربه‌ای تمام صفحه برای کاربران نزدیک‌تر شوند و باید دید این قابلیت در هنگام آزمایش با چه واکنشی از سوی کاربران مواجه خواهد شد.

منبع: دیجیاتو
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->