زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

لوکادیا پرسپولیسی شد اما گل‌محمدی مانگا را می‌خواست!

  • کد خبر: ۱۲۰۹۳۲
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
لوکادیا پرسپولیسی شد اما گل‌محمدی مانگا را می‌خواست!
مهاجم هلندی در حالی پرسپولیسی شد که گزینه اول سرمربی این تیم نبود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پس از کش‌وقوس‌های فراوان و بیشتر از یک ماه و نیم تلاش بالاخره باشگاه پرسپولیس توانست با یک مهاجم خارجی و رزومه‌دار برای فصل آینده قرارداد امضا کند تا یکی از دغدغه‌های مهم یحیی گل‌محمدی برای فصل جدید برطرف شود.

دیروز باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد یورگن لوکادیا مهاجم هلندی و سابق آیندهوون، بوخوم، هوفنهایم، برایتون و ... با امضای قراردادی به پرسپولیس پیوست تا یکی از با رزومه‌ترین بازیکنان خارجی تاریخ لیگ برتر به پرسپولیس بیاید. این در شرایطی است که طبق اعلام منابع معتبر الف مانگا برزیلی به پرسپولیس بسیار نزدیک بود.

در همین خصوص بد نیست بدانید که شنیده شده مانگا گزینه اول یحیی گل‌محمدی و لوکادیا گزینه اول باشگاه پرسپولیس بوده‌اند. البته جذب لوکادیا برای گل‌محمدی یه خبر بسیار خوب است، چون این بازیکن نسبت به مانگا رزومه بهتری دارد و البته پست تخصصی او هم مهاجم نوک است. هرچه هست لوکادیا به زودی به تهران می‌آید و ممکن است به بازی هفته دوم پرسپولیس به فولاد خوزستان هم برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->