ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

از قعرنشینی در لیگ جزیره پس از ۳۰ سال تا خلق رکورد‌های منفی جدید

  • کد خبر: ۱۲۱۲۲۹
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
از قعرنشینی در لیگ جزیره پس از ۳۰ سال تا خلق رکورد‌های منفی جدید
عملکرد فاجعه‌بار منچستریونایتد، هواداران این تیم را نگران کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یونایتد در دومین دیدارش در فصل جدید لیگ‌برتر متحمل شکست سنگینی شد. در هفته دوم لیگ‌برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که شکست سنگین یونایتد، مهم‌ترین نتیجه این هفته از رقابت‌ها بود. منچستریونایتد بعد از باخت خانگی برابر برایتون در هفته نخست به زمین برنتفورد رفت، ولی در همان نیمه نخست چهاربار دروازه خودش را باز‌شده دید. شاگردان اریک تنهاخ در منچستریونایتد در ورزشگاه گریفین‌پارک، میهمان برنتفورد و یاران سامان قدوس بودند و محتمل شکستی تحقیرآمیز شدند. سامان قدوس، بازیکن ایرانی تیم برنتفورد، در این دیدار روی نیمکت ذخیره‌ها قرار داشت و فرصت بازی پیدا نکرد. یونایتد در هفته سوم لیگ‌برتر باید برابر لیورپول قرار بگیرد که دیدار دشوار دیگری برای اریک تنهاخ و تیم او خواهد بود.

آشفتگی دخیا در روز عصبانیت رونالدو

در دیدار منچستر با برنتفورد، خط دفاع یونایتد به‌رهبری مگوایر، طبق معمول عملکردی فاجعه‌بار به نمایش گذاشت؛ اما تفاوت این دیدار با بازی‌های گذشته این بود که داوید دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی شیاطین سرخ، نیز فرسنگ‌ها با آمادگی فاصله داشت و با اشتباه‌هایی مرگ‌بار، نه‌تن‌ها نتوانست مانع از شکست مفتضحانه تیمش شود، بلکه یکی از عوامل اصلی آن بود. کریستیانو رونالدو هم پس از یک بازی غیبت، به ترکیب اصلی منچستریونایتد بازگشت؛ اما نتوانست گرهی از کار شاگردان اریک تنهاخ باز کند. فوق‌ستاره پرتغالی منچستر‌یونایتد، در بازی با برنتفورد به‌شدت تحقیر شد و بعد از باخت سنگین از شدت عصبانیت به اریک تنهاخ، سرمربی تیم، بی‌محلی کرد.

رونالدو بعد از سوت پایان بازی از شدت عصبانیت با خودش صحبت می‌کرد و در این حین تماشاگران لندنی به تمسخر این بازیکن پرداختند و با او خداحافظی کردند. هواداران منچستریونایتد که با حضور اریک تنهاخ روی نیمکت تیم محبوبشان امید‌های بسیاری برای این فصل داشتند، حالا با دو باخت پیاپی برابر تیم‌های متوسطی مثل برایتون و برنتفورد، تیمشان را در انتهای جدول رده‌بندی لیگ‌برتر انگلیس می‌بینند و در ادامه، قطعا راه سخت‌تری خواهند داشت.

تجربه قعرنشینی بعد از ۳۰ سال

یونایتد برای اولین‌بار در سی سال گذشته در رده آخر جدول رده‌بندی لیگ‌برتر قرار گرفت. به‌نقل از دیلی‌میل، منچستریونایتد بعد از باخت خانگی برابر برایتون در هفته نخست به زمین برنتفورد رفت؛ ولی در همان نیمه نخست چهاربار دروازه‌اش را باز‌شده دید. برای اولین‌بار در تاریخ، منچستریونایتد در نیمه اول یک بازی خارج‌از‌خانه در لیگ‌برتر چهار گل دریافت کرد. شیاطین سرخ چهارمین باخت متوالی خود را در لیگ‌برتر متحمل شد که بدترین روند شکست پیاپی آن‌ها از سال۱۹۷۹ است.

منچستریونایتد همچنین با این باخت، هفتمین شکست پی‌درپی خارج‌از‌خانه در لیگ‌برتر را متحمل شد که بدترین روند نتیجه‌گیری باشگاه از سال۱۹۳۶ است. آخرین‌باری که منچستر در پایان یک هفته رقابت‌ها در قعر جدول لیگ بود، در اوت۱۹۹۲ و در اولین فصل لیگ‌برتر بود. اریک تنهاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد، همچنان در دیدار‌های رسمی ناکام مانده و اولین مربی پس از جنگ جهانی دوم است که در دو بازی اولش در رأس هدایت منچستریونایتد، شکست خورد.

مالکان آمریکایی، هدف حمله منتقدان

بعد از شکست چهارگله من‌یونایتد، بسیاری از هواداران و همچنین پیشکسوتان این باشگاه، مالکان آمریکایی منچستر را عامل ناکامی‌های اخیر این باشگاه می‌دانند. به‌عنوان نمونه گری‌نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد، از عملکرد خانواده گلیزر در مدیریت این باشگاه به‌شدت انتقاد کرد و گفت: وقتی مجموعه‌ای نتیجه نمی‌گیرد، یعنی مشکل از مالکیت است. همه‌چیز واقعا به‌همین‌سادگی است. این تیم به‌شکل فاجعه‌باری درحال سقوط است.

این ورزشگاه بیست سال پیش بهترین ورزشگاه جهان بود؛ اما حالا همه‌چیز درحال از‌دست‌رفتن است. او با انتقاد از انتصاب‌های گلیزر‌ها در این باشگاه اظهار کرد‌: ما باید یک پروژه فوتبالی داشته باشیم؛ اما آن‌ها هیچ درکی از این موضوع ندارند. آن‌ها تاجرها و افراد بانکی را در رأس این باشگاه قرار داده‌اند که توانایی اتخاذ تصمیمات فوتبالی را ندارند. آن‌ها حتی یک مدیر ورزشی هم انتخاب نکرده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->