آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی بازیگران سریال «هشت پا» معرفی شدند کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» روی صحنه + جزئیات فقدان چشم‌انداز، حلقه مفقوده جشنواره‌های هنری «مست عشق» سینمای ایران را هوشیار خواهد کرد؟ «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت حامد بهداد و سحر دولتشاهی با «مفت بر» در راه سینما انتشار فیلم سینمایی «همسر» ویژه نابینایان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مروری بر جدیدترین سریال‌های تلویزیون پربازدیدترین شبکه تلویزیون در ماه نخست سال ۱۴۰۳ معرفی شد نماهنگ جدید ابوذر روحی رونمایی می شود
سرخط خبرها

به اندازه تمام خنده‌هایی که بر لبمان بخشید، برای سلامتی محمد کاسبی دعا کنیم

  • کد خبر: ۱۲۱۳۹۸
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
به اندازه تمام خنده‌هایی که بر لبمان بخشید، برای سلامتی محمد کاسبی دعا کنیم
محمد کاسبی حالش خوب نیست و باید به تعداد خنده‌هایی که بر لبمان نشاند برایش دعا کنیم. به گفته برادر این هنرمند، هفته گذشته بار دیگر به دلیل مشکل قلبی حال محمد کاسبی بد شده و او را برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

علیرضا حیدری | شهرآرانیوز - محمد کاسبی حالش خوب نیست و باید به تعداد خنده‌هایی که بر لبمان نشاند برایش دعا کنیم. به گفته برادر این هنرمند، هفته گذشته بار دیگر به دلیل مشکل قلبی حال محمد کاسبی بد شده و او را برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل کرده‌اند. همچنین برادرش اعلام کرده که وضعیت عمومی کاسبی چندان خوب نیست و به مداوای مستقیم زیر نظر پزشکان نیازمند است.

اما بنا به گفته سید عباس عظیمی، مدیرعامل مؤسسه هنرمندان، خوشبختانه وضعیت سلامتی و قلب محمد کاسبی پایدار بوده و خطر برطرف شده است و در چند روز آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد و به خانه خواهد رفت. این خبر خوبی است برای مردمی که این بازیگر را دوست دارند. کاسبی به این مردم کم خوبی نکرده است. او با هر لبخندی که بر لب ما نشانده است، حقی بر گردن ما دارد.

شاید کسی از نقش او در سریال «رعنا» چیزی یادش نباشد؛ ولی «خوش رکاب» ش را کیست که در یاد نداشته باشد. کارنامه سینمایی او هم البته پربار است و نباید در سایه سریال هایش گم شود. مگر می‌شود فیلم‌های «بدوک»، «بایکوت»، «زنگ ها»، «استعاذه»، «دو چشم بی سو» و «توبه نصوح» اش را از یاد برد؛ و البته فیلم سینمایی «آسمان هشتم» که با موضوع امام رضا (ع) و شفا ست و در مشهد نیز فیلم برداری شده است.

کاسبی بیشتر با سریال‌هایی مانند «خوش رکاب» و «صاحبدلان» و «سرّ دلبران» و «خوش غیرت» و «سه در چهار» و «خوش نشین ها» به چشم آمد و در دل‌ها نشست. خبر بستری شدن هرباره او دل خیلی‌ها را به درد می‌آ ورد. برای محبوبیت او همین بس که چندی پیش وقتی در بیمارستان بستری شد، چفیه رهبر معظم انقلاب هدیه‌ای بود که برایش فرستاده شد و کاسبی هم آن را به فال نیک گرفت و گفت: در شرایطی که با بیماری شدید قلبی روبه رو بودم «چفیه» رهبری همراه با دعای معظم له را دریافت کردم که به من جانی دوباره بخشید. نسبت به این هدیه فرزند حضرت فاطمه زهرا (س) احساس وصف ناپذیری دارم، با توکل به خدا به سینما برمی گردم.

فرزندان شهید سلیمانی هم با عیادت از این بازیگر هدیه‌ای ارزشمند به او دادند؛ او وقتی انگشتر شهید سلیمانی را دید، گریست و گفت: در دوران بستری در بیمارستان این دو هدیه ارزشمند و گران بها حال و احوالم را دگرگون ساخت. برایش دعا می‌کنیم و تندرستی اش را آرزومندیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->