«هناس» به مناسبت سالروز شهادت داریوش رضایی‌نژاد روی آنتن شبکه نمایش می‌رود + زمان پخش استوری پژمان بازغی در واکنش به فوت مرحوم سعید راد + عکس پیام رئیس سازمان سینمایی به مناسبت درگذشت «سعید راد» نامه صریح وزارت فرهنگ و ارشاد به اداره کار خراسان‌رضوی بابت بازنشستگی خبرنگاران «ایستاده با گرگ» نامزد جایزه ویژه بخش مستند جشنواره روسیه شد حکایت مرد تن لش و گُنده غول‌های بیابان شاعر یا نویسنده نمی‌تواند مانند یک ربات به صورت مداوم، اثر تولید کند درباره بازی زنده یاد «سعید راد» در سریال های تلویزیونی «بک گراند» به شبکه نمایش خانگی آمد زمان تشییع زنده‌یاد «سعید راد» اعلام شد+ جزئیات کمک چهارونیم‌میلیون‌دلاری «جنیفر لوپز» به فلسطین ساخت سریال «پایتخت ۷» در چه مرحله‌ای است؟ «سکوت تلخ» آماده نمایش شد واکنش پرویز پرستویی به درگذشت «سعید راد» + عکس تصویری قدیمی از مرحوم سعید راد و فرزندانش + عکس «گردبادها» گیشه سینمای آمریکا را تصاحب کرد
سرخط خبرها

ثبت درخواست عضویت در انجمن‌های میراث فرهنگی خراسان رضوی الکترونیکی شد

  • کد خبر: ۱۲۱۴۳
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
ثبت درخواست عضویت در انجمن‌های میراث فرهنگی خراسان رضوی الکترونیکی شد
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از الکترونیکی‌شدن ثبت درخواست‌های عضویت در انجمن‌های میراث فرهنگی استان خبرداد.
به گزارش شهرآرانیوز، ابوالفضل مکرمی‌فر با اعلام این خبر افزود: انجمن‌های میراث فرهنگی به عنوان نهادی مردمی و خودجوش یکی از بازو‌های اجرایی و نظارتی هستند که از گذشته همراه و همگام با کارشناسان و مراقبان آثار تاریخی در تشکیلات میراث فرهنگی فعالیت داشته‌اند.

او ادامه داد: بسیاری از آثار تاریخی منحصربه‌فرد و ارزشمند، در مناطق روستایی و دور از شهر‌ها و حتی در مناطق دور از دسترس واقع شده است و انجمن‌های میراث فرهنگی می‌توانند در پاسداری از این مواریث کهن و ارزشمند تاریخی و فرهنگی نقش ایفا کنند.
 
مکرمی‌فر اظهارکرد: در این زمینه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی در اجرای مواد ۱۸ و ۱۹ «تصویب نامه حقوق شهروندی در نظام اداری» و با هدف بهره‌گیری هرچه بیشتر از نهاد‌های جامعه مدنی، شرایط و بستر عضویت افتخاری در انجمن‌های میراث فرهنگی را تسهیل و آماده کرده است. 
او افزود: تشکیل ۴۸۰ انجمن میراث فرهنگی در ۲۸ شهرستان‌های استان نشان دهنده عزم جدی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در این زمینه است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: در این بین نظر به اینکه براساس بررسی‌های انجام شده، ۱۰۲۳ روستا در سطح استان واجد شرایط تشکیل انجمن میراث فرهنگی هستند، چنین اقدامی در دستور کار این اداره کل قرار دارد، سامانه الکترونیکی عضویت افتخاری در انجمن‌های میراث فرهنگی استان، به منظور کاهش هرچی بیشتر فرآیند‌های اداری زائد در این موضوع، راه اندازی و رونمایی شده است.
مکرمی‌فر تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی (بخش انجمن‌های میراث فرهنگی) در آدرس اینترنتی http://www.razavichto.ir/NGO.aspx نسبت به تکمیل فرم عضویت افتخاری اقدام کنند.
 
وی اظهار کرد: همچنین در صورت تمایل به برقراری تماس، ارسال اخبار و اطلاعات، انتقاد و پیشنهاد از عملکرد انجمن میراث فرهنگی و ... می‌توانند بدون واسطه و از طریق سامانه الکترونیکی پیش‌بینی شده در آدرس اینترنتی http://www.razavichto.ir/ContactTONGO.aspx با مسئول امور انجمن‌های میراث فرهنگی استان تماس برقرار کرد و کد رهگیری دریافت کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->