آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

نسبت به صدور احکام جدید بازنشستگان غیرحداقل‌بگیر سریع‌تر اقدام شود

  • کد خبر: ۱۲۱۹۸۹
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
  • ۳
نسبت به صدور احکام جدید بازنشستگان غیرحداقل‌بگیر سریع‌تر اقدام شود
در پی اعلام رسمی افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران سایر سطوح تأمین‌اجتماعی، کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سراسر کشور بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این بیانیه آمده است: پس از فراز و فرود‌های فراوان، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجمع عمومی کانون عالی که در شهرستان بندر انزلی برگزار شد، افزایش رسمی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران غیرحداقل بگیر تأمین‌اجتماعی را اعلام کرد. افزایشی مطابق با مصوبه شورای عالی کار، هیات امنا و هیات مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی. این تصمیم برخاسته از نص صریح قانون، دیدگان پریشان و نگران بسیاری از بازنشستگان و مستمری‌بگیران دغدغه‌مند تأمین‌اجتماعی را به سرانجامی نیکو روشن ساخت و کام‌شان را شیرین کرد.

کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سراسر کشور در اثنای تلاش و کوشش‌های گسترده خود این نوید را به جامعه چند میلیونی تحت پوشش خود داده بود که در چارچوب تعاملات و رایزنی‌های صورت پذیرفته قدمی کوتاه نخواهد آمد و عقب‌نشینی نخواهد کرد و امروز به فضل خدا و به پشتوانه حمایت‌های یکایک عزیزان سربلند و شاکریم. متاسفانه افراد و جریان‌هایی به پیروی از اهداف و اغراض شخصی و گروهی، بی‌مهری‌هایی را متوجه برخی مسؤلان کردند، اما اینگونه اقدامات خللی در عزم و اراده خدمتگزاران صدیق نظام وارد نساخت.

این بیانیه می‌افزاید: این رهاورد مهم، اندوخته‌ها و تجربیات گرانبهایی نیز با خود به همراه داشت که ضروری است ابعاد گوناگون آن مورد بررسی قرار گیرد. هجمه‌هایی نسبت به ریاست جمهور، اعضای دولت، معاون اول رئیس جمهور، وزیر سابق و سرپرست فعلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر مسؤلان صورت پذیرفت. این اتفاق مهم بار دیگر ثابت کرد مطالبه‌گری و مداومت در استیفای حق همراه با صبر و تدبیر و به دور از هیجان زدگی نتایج راهگشایی را به دنبال دارد.

کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سراسر کشور ضمن حمایت همه‌جانبه از موکلان خود و تقدیر و تشکر از رویکرد قانونمدارانه مسؤلان، از کلیه تلاش‌های مستمر دلسوزان قدردانی کرده و انتظار دارد در اسرع وقت نسبت به صدور احکام اصلاحی جدید بازنشستگان غیرحداقل‌بگیر تأمین‌اجتماعی یعنی اعمال افزایش ۳۸ درصد و مبلغ ثابت ۵۱۵ هزار تومان اقدام شود.

در ادامه نیز آمده است: شایسته است از حسن‌نظر رئیسی، ریاست جمهور که چندین بار دستور پیگیری ویژه درراستای رفع موانع و مشکلات و جلب رضایتمندی اقشار بازنشستگان صادر کردند، تقدیر و تشکر کنیم. از سعه صدر و پیگیری‌های مستمر معاون اول رئیس جمهور، مخبر و همچنین سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در جلسات متعدد کارشناسی، زمینه انجام رایزنی‌ها و تعاملات سازنده را فراهم ساختند، سپاسگزاری کرده و از ریاست مجلس شورای اسلامی و هیات تطبیق مقررات مجلس، کمیسیون‌های تخصصی و نمایندگان همراه و همسو کمال امتنان را ابراز کنیم.

مراتب امتنان قلبی خود را از تلاش‌ها و همراهی‌های مشفقانه و ارزشمند مدیر عامل متعهد و سختکوش سازمان تأمین‌اجتماعی، موسوی اعلام می‌کنیم. در پایان فرصت را غنیمت شمرده و آمادگی کامل کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سراسر کشور را به منظور تحقق پیشنهاد سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر بهبود معیشت اقشار بازنشستگان و مستمری‌بگیران از طریق تاسیس شرکت‌های سرمایه‌گذاری و ایجاد صندوق‌های زمین و ساختمان اعلام می‌کنیم و امیدواریم حرکت در مسیر ارتقای رضایتمندی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی بیش از پیش، همه جانبه و با شتاب بیشتری ادامه یابد.


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
0
0
سلام اگر سریعا احکام جدید بازنشستگان صادر شودودرپرتفوی این عزیزان قرار گیرد از نظر روحی به آرامش بیشتری میرسند وکامشان شیرین تر میشود
بازنشسته
Germany
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
0
0
صدور احکام بازنشستگان یک هفته کاری نیاز دارد چنان این عوضی وقت کشی می‌کند که انگار میخوان آپلو هوا کنن الا می خواستن یک پاداشی برای خود و دست اندر کاران نا کار آمد خود واریزی داشته باشند بیست و چهار ساعته اقدام می کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
0
0
درکانونهاراباافرادداخلش باکاه گل بایدگرفت ازاینهمه بیکفایتی روسایش باعملکردبدشان
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->