تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

معلمان طرح مهر‌آفرین مشمول «رتبه‌بندی» می‌شوند؟

  • کد خبر: ۱۲۲۰۴۹
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
  • ۳
معلمان طرح مهر‌آفرین مشمول «رتبه‌بندی» می‌شوند؟
جمعی از معلمان طرح مهرآفرین از بلاتکلیفی خود در اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان اظهار گلایه کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، جمعی از معلمان طرح مهرآفرین روز گذشته با حضور در مقابل ساختمان وزارت آموزش و پرورش به وضعیتِ بلاتکلیفی خود در اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان اعتراض کردند.

به گفته‌ی مهدی محمدی، فعال فرهنگی، این معلم‌ها حکم دارند و تمام حقوق و مزایای معلمی را دریافت می‌کنند، اما با توجه به تبصره ۴ آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان، در وضعیتِ بلاتکلیفی قرار دارند.

تبصره ۴ چه می‌گوید؟ محمدی در پاسخ به این سوال می‌گوید: طبق این تبصره فرآیند رتبه‌بندی منوط به تکمیل فرآیند استخدام مطابق قوانین و مقررات است. با استناد به این تبصره معلمان طرح مهرآفرین از قانون رتبه‌بندی معلمان محروم می‌شوند.

این فعال فرهنگی می‌گوید: چطور می‌شود که یک معلم علی‌رغم داشتنِ حکم کارگزینی و بهره‌مندی از تمامیِ مزایای معلمانِ رسمی از جمله حق شغل و شاغل، فوق‌العاده ویژه و… از قانون رتبه‌بندی معلمان محروم شوند؟ اگر قرار است این معلمان هم مشول طرح رتبه‌بندیِ معلمان شوند باید فرآیند استخدام این معلمان تعیین تکلیف شود تا آن‌ها به پروسه‌ی رتبه‌بندی برگردند.

به گفته‌ی محمدی؛ صحبت‌ها در مورد این معلمان ضد و نقیض است و تا این لحظه وزارت آموزش و پرورش شفاف صحبت نکرده است.

محمدی می‌گوید: البته نه فقط معلم‌های طرح مهرآفرین بلکه معلم‌های قرارداد کار معین نیز مشکلاتی از این دست دارند.

این فعال فرهنگی در پایان می‌گوید: وزارت کار شفاف در مورد این معلمان صحبت کند و اگر با توجه به تبصره ۴ آیین نامه مشمول طرح رتبه‌بندی نمی‌شوند، سریع‌تر فرآیند استخدام آن‌ها را انجام دهند.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
0
1
سلام ما نیرو های مهر آفرین چه فرقی در تدریس با سایر نیرو های آموزش و پرورش داریم که مارا در رتبه بندی کنار گذاشتند ؟لطفا به مشکلات ما رسیدگی شود تا حق ما تضییع نشود بعد از 15 سال تدریس آیا دادن آزمون توهین به منزلت معلم نیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
0
0
باتوجه به صحبت های آقای وزیر و آقای نجار
ا. اسم طرح مهرآفرین به یکباره از کجا آمد و در کجا درج شده

۲. ما نیروهای خدماتی نبودیم و نیروهای دفتری و نهضتی بودیم که به خواست خود آموزش و پرورش وارد حوزه آموزش شدیم و بدو خدمت گذراندیم و گزینش شدیم و آزمون دادیم.

۳. اگر صلاحیت آموزش نداشتیم چگونه ۲۰ سال وظیفه آموزش را به دوش کشیدیم و شما واکنشی نشان ندادید . ولی وقت واریز که رسید شما یاد غیر قانونی بودن ما افتادید.

۴. در حکم طبق بخشنامه و دستور رئیس‌جمهور تبديل وضعیت به پیمانی شدیم.

۵. چگونه می شود با یک آزمون به یکباره ۱۵ الی ۲۰ سال سابقه را نادیده گرفته و رتبه بندی را از اکنون اجرا کرد.

۶ .ما عمر خود را گذاشتیم این چند سال . این حق ها خوردنی نیست خدا را هم یاد کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
0
1
این طرح مهر افرین چه گناهی کرداند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->