توزیع فصل سوم «پدرخوانده» + زمان پخش تخصیص یارانه خرید از نمایشگاه کتاب برای دانش‌آموزان و فرهنگیان آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌یابی نمایش «هیس» به فستیوال کلاسیک روسی سعدی یکی از خود ماست بهمن هاشمی تهیه‌کننده شد فراخوان مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر «کیانو ریوز» در فیلم «سیستم سرگرمی خراب است» زنده‌یاد رضا داوودنژاد با «زندگی به شرط خنده» روی آنتن + زمان پخش آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) جایزه بهترین بازیگر جشنواره زنان بیروت در دستان صحرا اسدالهی پوستر جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد + عکس بررسی فروش سینما‌های خراسان رضوی در ماهی که گذشت | «بی بدن» مشهدی‌ها در سایه «تمساح خونی» برگزیدگان پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» معرفی شدند + اسامی بازتاب اندیشه اسلامی در منظومه فکری سعدی برنامه‌های رادیو برای نمایشگاه کتاب تهران + زمان پخش تصویر شهر در بوم شعر سهراب سپهری
سرخط خبرها

اکران مردمی «دوزیست» با حضور جواد عزتی در سینما‌های مشهد

  • کد خبر: ۱۲۲۱۷۳
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
اکران مردمی «دوزیست» با حضور جواد عزتی در سینما‌های مشهد
اکران مردمی فیلم سینمایی «دوزیست» روز چهارشنبه ۲ شهریور ماه در سینما‌های مشهد با حضور جواد عزتی برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، این اکران مردمی ساعت ۱۵:۳۰ در پردیس سینمایی هویزه، ۱۷:۳۰ در پردیس سینمایی پارک‌بازار، ۱۹:۳۰ در پردیس سینمایی اطلس و ۲۱:۳۰ در پردیس سینمایی ویلاژتوریست برگزار می‌شود.

فیلم سینمایی دوزیست که به نویسندگی و کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی سعید خانی از ۲۰ مرداد ماه، در سینماهای فعال مشهد به اکران درآمده، تولید سال ۱۳۹۸ است و در بخش سودای سیمرغ سی‌وهشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در جنوب شهر پسری به نام عطا با پدرش زندگی می‌کند و ۲ تن از دوستان خود را نیز به خانه راه داده اما کارگری که برای همسایه‌شان کار می‌کند، دلبستگی خاصی به این پسر دارد؛ در حالی که عطا از این موضوع چیزی نمی‌داند. این کارگر دختری را به خانه عطا می‌آورد و ادعا می‌کند که دختر خاله‌اش است و از عطا می‌خواهد برای چند روزی مخفیانه او را در منزل خود نگه دارد. عطا این موضوع را می‌پذیرد و ماجراها با ورود این دختر به خانه شروع می‌شود.

از بازیگران دوزیست می‌توان به جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، ستاره پسیانی، مجید نوروزی، الهام اخوان، سعید پورصمیمی، مانی حقیقی و پژمان جمشیدی اشاره کرد.

علاقه‌مندان به حضور در این اکران مردمی می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های اینترنتی فروش بلیت، بلیت خود در سانس و سینمای مدنظر را تهیه نمایند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->