نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

دیاباته؛ شکار جدید سرخ‌ها!

  • کد خبر: ۱۲۲۲۴۵
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
دیاباته؛ شکار جدید سرخ‌ها!
در روز فسخ قرارداد تمیروف، مهاجم سابق استقلال با پرسپولیس به توافق رسید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ با اینکه بار‌ها هم یحیی گل‌محمدی و هم باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بودند قصدی برای جذب شیخ دیاباته ندارند، در نهایت این بازیکن به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی پیوست. دراین‌باره گفته می‌شد باشگاه پرسپولیس قصد جذب این بازیکن را به‌واسطه بعد تبلیغاتی این انتقال دارد، اما گل‌محمدی در ابتدا درباره این بازیکن به‌دلیل وضعیت سنی و کم‌تحرکی نظری نداشت.

بعد از جذب لوکادیا گفته شد دیاباته در فهرست خرید پرسپولیس قرار گرفته است. هرچند درویش، مدیرعامل سرخ‌پوشان، در برنامه زنده تلویزیونی مذاکره با این بازیکن را تکذیب کرد، ولی قبل از بازی با فولاد مقابل دوربین خبرنگاران اعلام کرد که نام دیاباته در فهرست خرید پرسپولیس قرار دارد و مشغول مذاکره با او هستند. درباره این مذاکرات اخبار ضدونقیضی به گوش می‌رسید، اما دقیق‌ترین آن پیشنهاد مالی اولیه پرسپولیس بوده که دیاباته کلا آن را رد کرد و باشگاه پرسپولیس مجبور شد پیشنهاد جدیدش را به این بازیکن ارائه کند. گفته می‌شود این بازیکن ۳۰۰هزار دلار درخواست کرده و ظاهرا رقم آپشن‌هایش جدا از این رقم بوده است و پرسپولیسی‌ها هم می‌خواستند با او به‌گونه‌ای قرارداد ببندند که درصورت مصدومیت مجبور به پرداخت رقم اضافه نباشند.

تمیروف رفت تا دیاباته بیاید

شرزود تمیروف، مهاجم ازبکستانی تیم فوتبال پرسپولیس، روز گذشته با حضور در ساختمان باشگاه، قراردادش را فسخ کرد و از جمع سرخ پوشان جدا شد تا جا برای شیخ دیاباته باز شود. به نقل از باشگاه پرسپولیس، با اعلام کادر فنی و نظر باشگاه و توافقات انجام شده با شرزود تمیروف، این بازیکن قرارداد خود را فسخ و از جمع سرخ‌پوشان جدا شد.

شرزود تمیروف، بازیکن بیست‌وسه ساله ازبک که از پاختاکور ازبکستان پیراهن پرسپولیس را به دست آورده بود، در بازی‌های رسمی فقط یک گل برای این تیم به ثمر رساند. قرارداد این بازیکن به مدت یک فصل و نیم امضا شده بود که در نهایت یک نیم فصل در جمع قرمزپوشان توانست به میدان برود.
این بازیکن بعد از جدایی از پرسپولیس گفت: پرسپولیس یکی از تیم‌های خوب ایران است و ان‌شاءا... موفق باشد. امیدوارم این فصل پرسپولیس قهرمان شود. بازیکن ازبکستانی درباره پیشنهاد پیکان گفت: نه، به پیکان نمی‌روم؛ اما پیشنهاد تیم‌های دیگر را تأیید می‌کنم.

اما با فسخ قرارداد شرزود تمیروف، در شرایطی که از همان ابتدای استارت نقل و انتقالات و بحث جذب مهاجم خارجی، نام دیاباته حول پرسپولیس می‌چرخید، در نهایت این مهاجم به‌عنوان آخرین خرید سرخ‌ها معرفی شد. شیخ دیاباته که فصل گذشته در الغرافه قطر در ۱۶ بازی موفق به زدن یازده گل شده بود به لیگ برتر خلیج فارس برمی‌گردد تا بار دیگر در این لیگ که موفق به کسب عنوان آقای گلی آن شده بود؛ به میدان برود. شیخ در طی دو فصل حضور در استقلال در مجموع لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن آبی ۲۷ گل به ثمر رساند. او در فصل ۹۹-۱۳۹۸ با زدن پانزده گل آقای گل لیگ برتر ایران شده بود.

اگرچه دیاباته در پنج دربی‌ای که به میدان رفت نتوانست دروازه پرسپولیس را باز کند، اما خوشحالی خاص او که توسط علی علیپور پس از گلزنی به استقلال به نمایش درآمد؛ حاشیه ساز شده بود. شیخ دیاباته پیش‌تر در مصاحبه‌ای در مورد پیوستن به پرسپولیس در شرایطی که سرخ‌ها رقیب سنتی استقلال محسوب می‌شوند گفته بود: "چرا که نه. من بازیکن حرفه‌ای هستم، نه هوادار. هر جا توپ باشد و زمین، بازی می‌کنم.

" حال این اتفاق در آستانه به وقوع پیوستن است تا شیخ دیاباته نیز به جمع بازیکنانی اضافه شود که در دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی کرده‌اند. شیخ دیاباته پس از یورگن لوکادیا هلندی به دومین مهاجم خارجی پرسپولیس در فصل بیست و دوم تبدیل می‌شود و باید دید در تفکرات یحیی چه جایگاهی خواهد داشت. بدون‌شک بازی کردن او در دربی مقابل استقلال می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->